יום שבת, 19 בינואר 2013

חומוס אבו האני בכניסה לג'לגוליה,לא לפספס

היום,אחרי טיול משגע,שגם הוא מומלץ בחום,ליער חורשים השופע רקפות וכלניות,ומצפור נהדר על כל איזור השומרון,סרנו לאחר המלצה חמה של שירה ממושב חגור,למסעדת חומוס,פול,בשר של אבו האני בכניסה לג'לגוליה מכיוון צומת חורשים,המקום קטן,וצנוע למראה,אך מלא באנשים מחייכים,שעת צהריים בשבת חורפית שטופת שמש.
כבר בתחילה מוגשים בזה אחר זה סלטים צנועים וטעיים,גזר עם שום ולימון,מלפפונים במלח,סלט טחינה נפלא,סלט כרוב,וסלט חצילים פיקנטי,פיתות חמות וגדולות ותוך כדי איסוף ההזמנה,גם הוגשו כדורי פלאפל מצוינים,היישר מסיר הטיגון.
אין הרבה אפשרויות בחירה,אבל,ניכר,שהם מתמחים במה שהם עושים,אפשר להזמין חומוס עם כדורי חומוס,עם פול,עם בשר או עם טחינה,אנחנו דגמנו את כל האפשרויות והיה פשוט נהדר,החומוס עם בשר הפרגיות שמוקפצות עם שפע של תבלינים ועם ירקות קצוצים דק,השתלב נפלא,היה סמיך בדיוק במידה הרצויה,ועד מהרה נאלצנו לפתוח כפתור במכנס,על מנת לסיים את המנה היפה שהוגשה לנו.
למסעדה אין קינוחים,וכאמור,לכאן בא רק מי שאוהב חומוס,ואולי קצת תוספות.
היינו חמישה אנשים עם 4 מנות חומוס ו3 פחיות קולה ו10 כדורי פלאפל וקנקן מים קרים אחד וכל זה ב145 ש"ח בלבד,כבר אין דברים כאלה בארץ,בטח בכל אותן מסעדות שמתחילות בשם אבו ונמצאות על צירים ראשיים,שכבר מזמן פתחו מבערים,תמורת הרבה פחות איכות ואוטנטיות.
כל מי שיגיע לא יצטער.
ציון-10 פשוט נפלא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה