יום ראשון, 29 בדצמבר 2013

עדכון לגביי הענף הנוסף שפתחתי

אז ככה,כשבועיים ימים חלפו מאז שהתחלתי לנסות ולשווק את מאפיי ותבשילי,כרגע אני עושה זאת רק דרך הפייסבוק,ודרך ידידים ומכרים ובני משפחה,התגובות מצוינות,כולם נהנים ומלאי שבחים,אבל מהפייסבוק חוץ מתגובה אחת של מישהי שרצתה לפרגן,לא הגיעו פניות נוספות,אנשים מפרגנים באמצעות לייקים וחלק משתפים ותו לא.אני סבור שלפרסם כרגע באמצעות עלונים זה די בזבוז של כסף,בשל הגשמים.אז אמשיך להתאזר בסבלנות ולהתקדם לאט לאט,היום רכשתי קופסאות בגדלים שונים,על מנת לשוות מראה אחיד לתוצרת שאני מספק.מחר אחפש לי קצב קבוע שאיתו אוכל לעבוד לאורך זמן,מקווה שאצליח,בשבוע החולף שלחתי עוגת שמרים ולחמניות דרך מורה ידידה להפסקה בחדר המורים,היא דיווחה שהכל חוסל,אך בינתיים אין תגובות נוספות.אני אופטימי,כי אני יודע שיש לי מוצר טוב ואיכותי ביד,ושצריך המון סבלנות,כדי לחדור לפיות של אנשים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה