יום שלישי, 29 ביולי 2014

ביקורת על מסעדת בני הדייג, חדרה, כפר הים



אמש הייתי אורח בצוותא עם אשתי, של מסעדת "בני הדייג" בכפר הים בחדרה.
הסניף המקומי של המסעדה נפתח בחודש יוני 2013,כלומר לפני כשנה,ונמצא ממש על חוף הים במתחם כפר הים,הכניסה לחוף ולמסעדה חופשית.המסעדה גדולה ומרווחת ועוצבת מאוד יפה,כמו טברנה מהודרת.
חזית המסעדה
המסעדה בחשכה

המסעדה מבפנים
המסעדה איננה כשרה ופתוחה במשך כל השבוע והיא משלבת דגים(ללא פירות ים)ובשרים באיכות גבוהה.
את פנינו קיבל ליאור פוקס,שהוא אחד מהשותפים במסעדה,ליאור בחור צעיר,בעל תואר של מהנדס,שהחליט לעשות קריירה כמסעדן,וביחד עם בנו של הבעלים,יוסי רבה, ועוד שותף נוסף פתחו כאן את המסעדה,כשהקונספט שלה,כאמור,הוא דגים ובשרים,באיכות גבוהה ובמחירים שווים לכל נפש.

התיישבנו לשולחן,ומיד החלו לזרום סלטים רבים,שמוכנים יום יום בבוקר והם מוגשים טריים לסועדים,ישנו מעגל קבוע של סלטים וחלקם על בסיס מתחלף,לפי רצונו של השף בכל בוקר,הסלטים ללא יוצא מן הכלל,היו טעימים מאוד,ניכרה בהם טריותם,וכן ראש של מטבח ישראלי פתוח,שמושפע מ כיוונים שונים,נציין במיוחד את החריימה,את סלט העדשים שחורות עם פלפלים וסלרי,סלט הגזר המרוקאי,סלט החצילים והנענע שהיה מהמם,סלט חמוציות עם פטרוזיליה,טבולה ושפע של סלטים נוספים,בסה"כ מוגשים בין 10 ל14 סלטים שונים,בליווי סלסלת לחמניות טריות,שאך זה עתה יצאו מהתנור.
במידה ומזמינים מנה עיקרית הסלטים הם ללא חיוב,במידה ולא מזמינים מנה עיקרית המחיר הוא 47 ש"ח לסועד.
שלל הסלטים
קיבלנו גם מנת קרפציו דג,שהיא אחת מהמנות הראשונות שמוגשות במקום,זהו דג חתוך דק מאוד,ושרוי ברוטב חמצמץ,והיה נפלא גם לטעמי וגם לטעם זוגתי-מחיר המנה 48 ש"ח,לא זול כמנה ראשונה,אך בהחלט מיוחד.
לשתיה,הזמנו קולה דיאט לאשתי ואני מיץ תפוזים-המחירים היו 14 ו12 ש"ח בהתאם,מיץ התפוזים היה מאכזב,מאוחר יותר דגמתי גם לימונדה,שהיתה על בסיס פריגת,אך היתה טובה בהרבה.

למנה העיקרית שנינו הזמנו דגים,אשתי לקחה דניס בתנור ואני לקחתי לברק אפוי בתנור במלח גס.
שתי המנות היו מעוצבות מאוד יפה בליווי של תפוחי אדמה,בטטה וזר של ירקות.
שנינו היינו תמימי דעים שמנת הלברק היתה נהדרת,הדג היה בשרני ועסיסי,עם עקצוצים עדינים של המלח הגס שהיה זרוי סביבו,מחיר למנה הוא 120 ש"ח,וטווח המשקל של דג הוא בין 400 ל600 גרם.הדניס היה קצת שמנוני לטעמינו,אך עדיין בחירה בהחלט מוצלחת,לכל מי שאוהב דגים. המחיר למנה הוא 105 ש"ח.

לברק אפוי במלח גס


דניס בתנור
בצהריים בין השעות 12.00-17.00 ניתן לאכול במקום מנות עסקיות החל ממחיר של 59 ש"ח לסועד.ניתן לקיים במקום גם ארועים,כשבתוך המסעדה יש מקום לכ150 איש ועוד מספר דומה מחוצה לה.
הסועדים שישבו מחוץ למסעדה עישנו בחלקם וזה לא מצא חן בעיננו.ליאור טוען שקשה לו להתמודד עם הנושא,למרות שהחוק אוסר על עישון במסעדות.

למנה אחרונה קיבלנו מנה שנקראת חלום מתוק והיא מנה עטורת קצפת,ומתחתיה גלידה,מרנג,ופל ופירות יער,מנה טעימה מאוד שמשלבת מתיקות וחמצמצות,לטעמי היתה בה יותר מדי קצפת ופחות מדי גלידה.מחירה-39 ש,ח,כמו כן ניתן לקבל מנות אחרונות נוספות כמומלבי,קרם בווריה,קרם ברולה,סופלה שוקולד,טירמיסו וקרמשניט,בטווח מחירים של בין 25-39  שקלים.מחיר די מקובל למנות אחרונות במסעדות.
חלום מתוק

אותנו הפתיעה אזעקה ופונינו למרחב מוגן,אך אין ספק שבימים כתיקונם,המסעדה מספקת חוויה מענגת ורומנטית כשמפרץ בנימין נמצא לפנייך וגלי הים מעניקים אווירה שלווה. האוכל טעים מאוד ומגוון,וכל סועד יוכל למצוא כאן משהו שישביע את רעבונו ואף יותר מכך.
השרות היה ללא דופי,והמלצרית היתה אדיבה ביותר,נתנה מידע על המנות השונות והשלימה תמונה כללית חיובית ביותר..
ציון-8.5

תגובה 1:

  1. מסעדה יפה מאוד עם אוכל מצויין, מומלץ!

    השבמחק