יום שלישי, 21 בינואר 2020

מג'דרה עם אורז עדשים ירוקות בצל שחום ושברי ספגטי


קר בחוץ הגשם לא מפסיק לרדת..לא ממש אוהב חורף תמיד קר ברגליים ומאחר ועיסוקי העיקרי הוא גננות,שונא את חוסר המעש שמתלווה לגשם ולקור..אז מזל גדול שיש את המטבח ועל מנת לחמם קצת את הלב ואת הנשמה..הכנתי לי היום מג'דרה עם שדרוג בצורת שברי ספגטי שהתבשלו ביחד עם האורז והעדשים והעניקו למנה גוון קצת אחר.

המג'דרה היא מאכל דרוזי או לבנוני מוכר היטב לישראלי המצוי מהמסעדות המזרחיות הפזורות ברחביי הארץ,ניסיתי כאמור באמצעות התוספת של שברי הספגטי לתת לו אופי מעט שונה ואני חושב שהצלחתי..השילוב הוליד אורז לא דביק אך משולב היטב עם הבצל,העדשים ושברי הספגטי..בתיאבון לכולם.








תגובה 1:

  1. “החיים שלי חזרו !!! אחרי 14 שנים של נישואים שבורים, בעלי עזב אותי ואת שני התאומים שלנו. הרגשתי שחיי עומדים להסתיים כמעט והתאבדתי, הייתי במצב רגשי הרבה מאוד זמן. אבל בזכות גלילת איות בשם ד"ר אלאבה אותה פגשתי ברשת ביום נאמן אחד כשדפדפתי באינטרנט וחיפשתי גלגית כישוף טובה שיכולה לפתור את הבעיות שלי נתקלתי בכל עדויות על גלגול האיות המסוים הזה. יש אנשים שהעידו שהוא החזיר את אהובתם לשעבר, יש שהעידו שהוא משחזר רחם, מרפא הרפס ומחלות אחרות, יש שהעידו שהוא יכול להטיל כישוף להפסקת גירושין וכן הלאה. נתקלתי גם בעדות מסוימת, מדובר באישה בשם סוניה, היא העידה על האופן שבו ד"ר אלאבה החזירה את אהובה לשעבר בפחות משבעה ימים והפכה את ההשפעה של סרטן ילדיהם הקטנים, ובסוף עדותה היא הפיל את כתובת הדואר האלקטרוני של ד"ר אלאבה. לאחר שקראתי את כל אלה החלטתי לנסות את ד"ר אלאבה. יצרתי איתו קשר בדוא"ל והסברתי לו את הבעיה שלי. ותוך 3 ימים בלבד בעלי חזר אלי ופתרנו את הבעיות שלנו, ואנחנו אפילו יותר מאושרים מבעבר. ד"ר אלאבה הוא באמת אדם מחונן ואני לא אפסיק לפרסם אותו כי הוא אדם נפלא ... אם יש לך בעיה ואתה מחפש גלגיית כישוף אמיתית ואמיתית שתפתור לך את כל הבעיות שלך. נסה את ד"ר אלאבה בכל עת, אולי הוא התשובה לבעיות שלך. הנה איש הקשר שלו {dralaba3000@gmail.com} או העבר לו WhatsApp דרך איש הקשר שלו למטה +2349071995123 תודה לך ד"ר ALABA.

    השבמחק