יום שבת, 18 באוגוסט 2012

מסעדת "פוקצה" בצומת גן הצפון ליד קיבוץ הגושרים



כן רבותיי,גם בצפון יש מסעדות טובות ואפילו מצוינות,בכך נוכחנו עת עשינו פעמינו למסעדת  פוקצ'ה,מיד לאחר שייט קיאקים סוער ומרענן בקייקי הגושרים-מעיין ברוך, שנמצאת בצומת גן הצפון ממש צמוד לחניון מעין ברוך.
מבחוץ המסעדה לא מסגירה את האיכויות הנפלאות שלה,שלט צנוע למדי מקדם את פני המבקר.מיד בכניסה בצד שמאל ערוכים ירקות מסוגים שונים וילדן בקבוקי יין שוכבים של יקבי רמת הגולן.
הכרנו במקום את גיא שהוא ואייל מקבוץ דפנה הם בעלי המסעדה שקיימת כבר 8 שנים.
מאחר והזדמנו למקום בצהריי יום חמישי יכולנו לקבל מנות עסקיות שמוגשות מדי יום בין השעות 1200-1800 העסקית כוללת מנה ראשונה לבחירה מבין מבחר הצעות אותן מציעה המלצרית ומנה עיקרית ,כאשר המחיר הוא בהתאם למנה העיקרית בה בחרת,לקינוח הם מציעים משקה חם לפי בחירה.
אנחנו בחרנו למנה הראשונה בקרפאציו סלק עם גבינה כחולה,ריבת תאנים וברוסקטה ופטה כבד מוגש עם ריבת תאנים וקורסטיני,שתי המנות היו מעוצבות נהדר ועוד יותר מזה ערבות לחך.
למנה עיקרית אני בחרתי מנת ספיישל יומית שכללה נקניקיות בקר עשויות עם פרמזן וצנובר ולידן כרוב סגול ביין אדום ופירה.אשתי בחרה בפסטה ערמונים וציר בקר מוגש עם ירקות העונה ופרוסות סינטה,גם המנות הללו היו מעולות,תוך שימוש בצמחי תבלין טריים כמו בזיליקום.
מצרף את כתובת אתר המסעדה לנוחיותכם-www.foccacia.co.il טלפון-046904474

2 תגובות: