יום שבת, 21 בספטמבר 2013

מסעדת ברבהר בצומת נחל קטלב

טיילנו היום בפרוזדור ירושלים,נסענו על דרך בורמה בעקבות פורצי הדרך החלופית לירושלים שנתגלתה על ידי שני לוחמי פלמ"ח ביוני 1948 ולאחר מכן ביקרנו במנזר בית ג'מאל,בו על פי המסורת היה קבור הקדוש המעונה הנוצרי הראשון,הוא סטפנוס הקדוש,שנסקל למוות בידי היהודים,כך או כך הגיע שעת צהריים ובעודנו מחפשים את המעיין בעיינות דקלים(שאגב נמצא ריק ומוזנח,בהנחה שאכן זה המקום על פי התיאור)החלטנו שצריכים גם לאכול,ואז עשינו את דרכנו מבית שמש במעלה ההר אל מסעדת ברבהר שנמצאת אל מול הכניסה לשמורת נחל קטלב ומהווה גם צומת דרכים של קק"ל ליציאה לטיולים רבים בסביבה.
אז האמת שלא חיכו רק לנו,ונאלצנו לחכות חצי שעה עד שהגיע תורנו להתיישב,ייאמר לזכות הבחורה שקיבלה את פנינו שהיא מילאה את תפקידה בסבלנות ובהומור שהקלו על החיכיון.
למסעדה נתונים טבעיים נהדרים עם נוף נפלא ואויר הרים צלול כיין,והיא מתהדרת במאכלים חלביים,ושוב למרות הלחץ,המנות הוגשו מהר,היו גדולות ואסטטיות למראה,במחירים סבירים(48-58 ש"ח למנה עיקרית)והיו גם טעימות מאוד.
אני הזמנתי את "סלט הרבהר"שהיה מעניין מאוד ושופע טעמים עם ירקות,פרות יבשים,בוטנים וגבינה מלוחה שנתנה קונטרה מצויינת למתיקות של הפרות היבשים.מאוד נהנתי.היו לנו גם שתי מנות לזניה ומנת קציצות לוקוס וכולם נהנו מאוד.
בקיצור,למרות שהמסעדה היא מהיחידות באיזור היא נותנת שרות טוב מאוד ואוכל טעים.
ציון-8.5 בסולמ אבי שקדי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה