יום ראשון, 1 ביוני 2014

יום שלישי בצפון פולין בשידור חי

הבוקר נפרדנו בצער מהדירה במיקולייקי,ומהנוף הנפלא שבה ונסענו לפאר שנקרא park dzikich zwierzat שנמצא בסמוך לעיירה kadzidlowo כ10 ק"מ דרומית למיקולייקי,זןהי מעין שמורת טבע שבה חיותהבר מסתובבות חופשי בשטחים מגודרים וניתן להתחכך בעיזים ועד לאיילים,ילדים ומבוגרים כאחד יהנו מאוד מסיור מודרך של כשעה וחצי(בפולנית)הפאר נפתח בשעה 10.00 והעלויות 18 זלוטי למבוגר ו9 זלוטי לילד.במקום יש מגרש חניה ללא תשלום נוסף,וכן חנות מזכרות קטנה.

מכאן החלטנו לנסוע לעבר יעדנו הבא,וזאת העיר augustow,זוהי עיר בת כ30,000 תושבים וסביבה שמורות טבע ואגמים לרוב,ובה נשהה כ4 לילות.הgps הביא אותנו בקלות לדירה וגם הקשר עם בעלת הדירה באמצעות מסרון היה מצוין ונענה מיד,הדירה הוזמנה דרך אתר בוקינג וזכתה לציון גבוה של 9.8,והיא בהחלט ראויה לו,אם כי אין בדירה סלון ויש כ20 מדרגות לטפס אליה,לבד מזאת היא מאובזרת היטב עם 3 חדרי שינה,בכל חדר טלויזיה,באחד החדרים מיטה זוגית ובשניים האחרים המיטות מפוצלות,העלות 140 זלוטי ללילה.

הספקנו להגיע למרכז העיר,שהוא נחמד מאוד,ולאכול במסעדה ממש צמודה למרכז המידע בשם-ogrodek parkowy ע
ם מחירים ממש מצחיקים(10 זלוטי למנה)עם ציפס ושני סלטים,ממולה גלידריה מצויינת בשם lody rico עם טעמים נהדרים,הכדורים קטנים,אך גם מחירם מצחיק-2.5 זלוטי לכדור.

לאחר מכן נסענו לעשות קניות בסניף של lidl שנמצא במרחק של כ500 מטרים מהדירה,בקרבתה גם פיצריה שנדגום בהמשך.במהלך אחר הצהריים החל לרדת גשם קל,שהבריח אותנו בחזרה לדירה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה