יום חמישי, 25 בדצמבר 2008

חופשות בחו"ל

אני מאוד אוהב לנסוע לחו"ל ובעיקר לאירופה,הנסיעה היא דבר אליו אני משתוקק במהלך השנה כולה,ובשאר השנה אני מעביר במוחי את המראות והחוויות מהנסיעה האחרונה,כל אימת שאני זקוק לרגיעה מהיום יום.
הייתי מספר פעמים באוסטריה אותה אני מאוד אוהב,כיוון שהיא ארץ עם נופים מדהימים,עם מסלולי הליכה מרגיעים עם דינדון פעמוני הפרות הרועות בהרים ועם מרק גולש חם ומשביע בקצה הרכס בפונדק קטן משפחתי שתמיד נמצא שם.
אני אוהב לנשום את האויר הצח,לקום בבוקר לזרזיף גשם דק ולרעננות המזככת הזאת,לקחת זוג אופניים ולדווש מספר דקות אל בית המאפה בכפר המקומי ולקנות לחמניות ריחניות וטריות וכמה קרואסונים נפלאים.אני אוהב את הנינוחות שלהם,אני אוהב את היושר,אני אוהב את הדייקנות,אני אוהב את המסעדות שנסגרות בדיוק בשש בערב,לא דקה לפני ולא שניה אחריי ושיתהפך העולם.אני אוהב לנהוג באוטוסטרדות המהירות,בהן נוהגים במהירות רבה אך יש כבוד בין אדם לחברו,אני אוהב את העצים העומדים בשלכת בצידי הדרכים,אני אוהב את הפרות והכבשים הרועות בהרים,בקיצור זיכוך נפש
לכל המעוניין בהמלצות לטיולים לאזור זה אשמח לעזור

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה