יום שבת, 11 באוגוסט 2012

צביקה פיק בהופעה בברלה להבות חביבה אתמול 10/8/12

אתמול בערב הייתי עם משפחתי בהופעתו של צביקה פיק ולהקתו ועם אורחת לרגע-ירדנה ארזי,במועדון ברלה בלהבות חביבה.
המופע עצמו מתוכנן לפרטי פרטים,קצבי וסוחף עם מיטב להיטיו של צביקה פיק ששר בעצמו וכתב גם לאחרים.יש לו 3 זמרות ליווי מצוינות שכל אחת בשקט יכולה להופיע בעצמה על הבמות וגם להקת הליווי שלו מצויינת.
ירדנה ארזי הופיעה ב3 שירים בלבד,אחד שביצעה ביחד עם פיק,נאסף תשרי ושני שירים שלה שזכו לעיבוד קצבי ומפתיע.
פיק,עצמו,בתלבושת שחורה ונוצצת,מכנס ארוך וחולצה ארוכה ,שאותה פשט במהלך ההופעה ונותר עם חולצה שחורה קצרה,הוא מגלומן,מאוהב בעצמו,וצוחק על כל מה שמסביבו אבל אינו נוגע אליו אישית,ככה הוא יורד על הכפר הערבי,בקה אל גרבייה לידו חולף כל מי שנוסע בכביש 6,ומתאר אותו כמפחיד במיוחד,הוא יורד על דנה אינטרנשיינל,שהיה לו סיכסוך עמו על זכויות השיר דיווה,ורק לאחר שיצאה לאירוויזיון עם שיר שלה שכשל,הבינה לדעתו,מי חשוב יותר כותב השיר או המבצע,פיק טוען לאורך כל ההופעה שאת כל השירים הוא כתב,למעט שיר אחד הוא לא מזכיר כלל את המחברים,ומי שאינו מכיר אותו ואת יצירתו יכול לחשוב שבכל השירים הוא כתב גם את המילים וגם את הלחנים,או שהוא אינו מייחס שום חשיבות לכותב.הוא אינו מזכיר את מירית שם אור שאחראית למרבית להיטיו,או את בנותיו,ואפילו לא את בת זוגתו הנוכחית,הוא מתהדר בנוצותיו הפולניות,אינו מתקשר כמעט עם הנגנים,כמעט ונמנע מלגעת בהם,להתחבק על הבמה,זה היה רק עם ירדנה ארזי וגם אז זה נראה מאולץ,בסיום ההופעה הוא לא נתן הדרן כלל,למרות שב3 השירים האחרונים כל הקהל רקד ודרש עוד,מה גם שלפני כן הוא שאל אם יש לנו זמן,ושהוא לא ממהר לשום מקום.
לסיכום אומר,שאין ספק שמדובר בגאון,שמעמיד מופע קצבי,ומתוכנן היטב,מלהיב ואנרגטי,אך מאחוריו עומד אדם קטן אישיות,שסוגד לעצמו,ומזלזל בסביבתו.בכל זאת ממליץ מאוד ללכת למופע.

2 תגובות:

  1. צביקה פיק אליל נעורי.ללא ספק וירטואוז שלא נס ליחו.הוא הלחין את רוב שיריה של מירית המוכשרת ביותר,דבר שתרם רבות להצלחתו.כמה מאכזב ליקרוא זאת.

    השבמחק
  2. גם אני הייתי בהופעה הזאת והתאכזבתי.
    מה שכן, ירדנה ארזי עושה רושם של אשה חמה ומקסימה ואחרי שראיתי בצפייה ישירה את הסרט הדוקומנטרי שנעשה עליה, אני אפילו מחבבת אותה יותר.

    השבמחק