יום שני, 2 ביוני 2014

המשכך הסיקור של היום הרביעי בצפון פולין,היישר מפולין

בלילה ירד גשם והיום נראה סגרירי למדיי,התלבטנו אם לצאת בכל זאת לטבע ולבסוף החלטנו שכן.הסתבר שההחלטה היתה נכונה,שכן למרות השמים המעוננים,גשם נוסף לא ירד כל הבוקר וגם בצהריים,כך שהיום הזה הפך לאחד היפים בטיול עד כה.
הצפנו לכיוון שמורת הטבע הענקית חובקת האגמים wigierski park narodowy  מרחק של 35 ק"מ צפונית לaugustow בה אנו משתכנים,הגענו למרכז המידע שממש צמוד לעיירה krzywe ובו קיבלנו מידע מעולה ובאנגלית!!!!!!! על הפעילויות האפשריות באיזור והן רבות מאוד,החלטנו,בתור התחלה לעשות הליכה רגלית לשני אגמים קטנים ומקסימים שצמודים למרכז המידע,הליכה על שבילים בתוך יער עבות,וגם על גשרי עץ,מפה למסלול תקבלו במרכז המידע,משך הצעידה תלוי בכם,כיוון שישנם מספר אגמים ולא חייבים לעבור בין כולם.
לאחר מכן הדרמנו מספר קילומטרים לעיירונת wigry שהיא מעין חצי אי קטן,במרכזו כנסייה שחולשת על הנוף,ופסענו גם בשביל חביב עד לאגם עצמו ובחזרה,בהחלט ניתן לוותר.
ארוחת צהריים אכלנו על פי ההמלצה שקיבלנו במרכז המידע בעיירה krzyweבמסעדה שהיא גם מלון ונמצאת כחצי ק"מ ממרכז המידע לכיוון צפון,המסעדה נקראת gosciniec pod strzecha וילדים יכולים להשעשע בה גם בגן שעשועים קטן,האוכל סביר פלוס,המנות די גדולות,המחירים זולים,השרות היה איטי(20 דקות חכיון)למרות שהיו מעט אנשים במסעדה.
פרט נוסף לגביי הדירה בה אנו משתכנים,יש בה 3 חדרי שינה,אך שולחן אוכל ל4 אנשים בלבד,אין סלון,ויש לטפס אליה במספר לא מבוטל של מדרגות,קחו זאת בחשבון,כל היתר מעולה והיא גם קרובה מאוד למרכז העיר.




תגובה 1: