יום רביעי, 4 בפברואר 2015

סדנת בשרים במטבח של סתיו אדם עם השף גיתי זמיר

אמש הוזמנתי לסדנת בשרים בביתו של הבלוגר רב הפעלים,סתיו אדם,עם השף גיתי זמיר,שמאחוריו עבר,עתיר בישולים והתמחויות בעיקר במטבח הדרום אמריקאי.
אל השולחן נאספנו ארבעה בלוגרים דקיקים והוגש לנו ים של מטעמים כולם כולם,ממיטב התוצרת של "משק זמיר" אותו מנהל גיתי זמיר,אשר משווק מוצרי בשר לא כשרים,מחנות המפעל הממוקמת בטירה ישירות עד אלייך הביתה,ברכב עם מתקן קרור משובח,ובמחירים מפתיעים.
הנה קישור לאתר של גיתי ובו תוכלו להתעדכן על מבצעים,על סוגי הבשר ולקבל מידע כללי ומפורט על החברה
http://www.meshekzamir.co.il/

אל השולחן הוגשו כאמור,מבחר סוגי בשר אשר נלקחו ממטבחים שונים,כך למשל המקלובה,שלקוחה מהמטבח הערבי,שהוגשה בסיר גדול ונהפכה ממש מול עיננו וזלגו ממנה נתחי בשר בקר עסיסיים,פרוסות תפוחי אדמה ופלפל,ואורז בסמטי משובח.

מנה אחרת היתה של סטייק בלק אנגוס מיושן ברוטב שמנת מפולפלת,שזה היה נתח אדיר של בשר,על עצם עם נתחי שומן עסיסיים,שגרמו לכולנו להזיל ריר ולנגוס בהם בחדווה,תוך ציקצוקי לשון והנאה מרובה.

מנה נוספת היתה של חזה עוף במילוי חובזה,שילוב טעמים של עבר והווה,חמצמצות וחריפות קלה,שהשתלבו נפלא עם בשר החזה הרך והנימוח בפה.

מנה אחרת היתה של שתי קדרות סינייה,ולמי שלא יודע אלו קציצות בשר בסגנון הקבב המזרחי,מתובלות היטב בשום,אשר את אחת מהן כיסה מעטה סמיך של טחינה משובחת והשילוב בין השניים היה מהפנט.
הקדירה השניה הכילה את אותן קציצות בקר עם רוטב עגבניות טעים.אכן שתי מנות לתפארת.

כמוו כן הוגשו לשולחן נתחי אנטריקוט עשויים על הגריל שהיו משובחים לא פחות,נוטפי עסיס ושומן ונמסים בפה.
ואם כל זה לא מספיק לכם היו גם תוספות כמו סלט ירקות עם שפע של כוסברה,פלפל חריף ולימון,פרחי כרובית קלויים בתנור וקציצות חוביזה שנעליהן נקטפו באותו יום ישירות מן השדה..

יצאנו מדושני עונג,מרוצים עד הגג,וכמו כל ישראלי מצוי,מיד רצים לספר לחבר'ה.

אז אם גם אתם רוצים להתענג על מעדני הבשר של גיתי ממשק זמיר,אתם מוזמנים להיכנס לאתר,שאליו צרפתי את הקישור,ולקבל ישירות עד הבית את מיטב הבשר,במיגוון אדיר,טריים או קפואים,באיכות משובחת ובמחירים שלא תמצאו בשום סופר.
כדי להשלים את התמונה,אם עוד לא נפלתם מהכסא משפע התיאורים המגרים,אני מצרף גם תמונות מהערב המהנה.

תודה לסתיו,גיתי ולמלכי על הערב הנפלא.






3 תגובות:

  1. שמחתי לארח אותך בביתי, זו התחלה של קונספט חדש ומיוחד בעיני באירועים שכאלו ...
    כיף שהיית מהרביעיה הראשונה ...

    השבמחק
  2. אבי יקר, נהנו מחברתך ושמחים שנהנית גם כן.

    השבמחק
  3. הרגשתי זכות להיות חלק בערב חוויתי וטעים מאמש. היה נפלא.
    תודה לכולם.

    השבמחק