יום שני, 27 במאי 2024

מירי רגב כסימפטום לריקבון הכללי.

 צפיתי בתחקיר המקור ששודר אמש אודות מירי רגב ותהיתי ביני לבין עצמי במה חטאנו ש"זכינו" לקבל כאלו פוליטיקאים שינהיגו אותנו ועם הם כאלה,אך נס הוא ששואה כמו שואת ה7/10 לא התרחשה עוד קודם...
מאז ומעולם ידעתי ידוע היטב,כיצד מתנהלים הפוליטיקאים,איזה אנשים הם מקבצים סביבם ועד כמה הם דואגים לעצמם ולמעגל הפנימי הצר שסובב אותם ועד כמה מועט הזמן שהם מייעדים למטרה שלשמה הם באמת נבחרו..לעבוד למען הציבור...אך מה שקורה כאן בממשלה האחרונה בשנה האחרונה הוא שבירה מוחלטת של כל כללי המוסר..כבר אין בושה והם לא סופרים אותנו יותר..ורק מתעלקים כמה שניתן על הקופה הציבורית ועושים לביתם ולאנשי שלומם יותר ויותר...
המערכת הזאת חייבת להתרסק ולהיבנות מחדש אם חפצי חיים אנחנו לנו ולילדנו..חייב לקום דור אחר של פוליטיקאים,או לשנות את שיטת הבחירה לבחירות אזוריות שבהן נבחר ציבור יהיה חייב לתת דין וחשבון לנבחריו בכל רגע נתון,חייבת להיות התחקות אחר סדר היום של הפוליטיקאים ופוליטקאי שלא ימלא את שליחותו הציבורית צריך להיות מורחק ממנה לאלתר.

2 תגובות:

  1. אפשר לחשוב שהשמאל היא טלית שכולה תכלת. הרבה יותר גרועים. אל אפכם ועל חמתכם תמשיכו לצעוק. אבל להוריד אותנו לעולם לא תוכלו!!!

    השבמחק
  2. את מי בדיוק להוריד? את מי אתה מייצג? הרבה ממצביעי הליכוד כבר לא מזדהים עם השחיתות והאין ספור קומבינות וההליכה עם הימין הקיצוני...זאת כבר לא שאלה של שמאל וימין.

    השבמחק