יום שלישי, 17 באפריל 2012

אתמול כתבתי רשומה על להיות בן אדם וכבר היום אני מקווה שהוכחתי שאני כזה

מסתבר לעיתים שהמציאות יכולה לעלות על כל דמיון.הגיע אליי עכשיו בחור שטוען שעבד אצלי לפני 8 שנים,אני לא זוכר אותו,כיוון שעבד ככל הנראה ימים ספורים בלבד,בידו הוא מחזיק שייק שלי עם חתימתי על סך 570 ש"ח,והוא טוען שהוא מצא אותו בביתו,השייק נראה אותנטי לחלוטין,אבל שמונה שנים!!!,מצד שני אם הבן אדם עבד מגיע לו שכר תמורת עבודתו ,גם אם עברו 8 שנים,התיעצתי עם רואת החשבון שלי והיא אמרה שחלה התיישנות על השייק,ושגם אם לא אכבד אותו והוא יתבע אותי,אצא זכאי,אבל השאירה את ההחלטה בידי.
החלטתי לתת לבן אדם את תמורת השייק,מה גם שהוא נראה שמצבו הכספי לא מן המשופרים.
איך אתם הייתם נוהגים?

תגובה 1:

  1. בתיה ששון נרקיס17 באפריל 2012 בשעה 22:43

    בעלי ואני היינו נוהגים כמוך.זו הלנת שכר שלא בכוונה .עשית מעשה הוגן ואצילי.

    השבמחק