יום שלישי, 17 באפריל 2012

האם יש סיכוי שתהיה שוב שואה?מחשבות טרם יום השואה

הרהרתי ככה ביני להין עצמי,האם יש סיכוי לשואה נוספת?והתשובה החד משמעית שנתתי לעצמי היא כן.
יצר לב האדם רע מנעוריו,בכל מקום אנחנו רואים יום יום את הרוע האנושי במלוא התגלמותו,והוא הרבה יותר חזק ודומיננטי מהטוב לב האנושי שבאמת,רק יחידי סגולה ניחנים בו.
ראו מה קורה בסוריה,איך שליט ערל לב טובח בבני עמו נשים,גברים,ילדים וטף והעולם עומד מנגד,בשל אינטרסים מאינטרסים שונים ואיננו מתערב.כך היה גם בתקופת השואה,היה מי שהרויח ממנה ולא היה לו אינטרס כלכלי לחדול ,תחשבו על חברת הרכבות שהפעילה את המשלוחים למחנות ההשמדה ועבדה בשרות הגרמנים,יצרניות גזי ההשמדה,שוויץ ודומותיה שקלטו אל הבנקים שלהם הון עתק של יהודים ועוד מרויחים ממרויחים שונים שעשו ים של כסף מהשואה ומהמלחמה.
לאנשים,באשר הם,לא אכפת מסבל של אחרים,כל עוד זה לא נוגע אליהם ישירות,ולעומת זאת כאשר בן אדם סובל או נדמה לו שהוא סובל,הוא מוכן לעשות הכל ,כדי לחזור למצבו הקודם,ומשבר כלכלי כפי שקרה אז,ודיקטטור מניפולטיבי כמו היטלר,שיפיל את הסיבה למשבר על היהודים,בהחלט יכול לקום שוב,ובכלל כולם אוהבים לשנוא את האחר,את השונה,את מה שהוא לא הם עצמם,אני נוכח בזה יום יום שעה שעה והמוטיווציות שמניעות אנשים הן כוח,שררה,כסף והמון כסף,שליטה ואגו,וכל עוד אלמנטים אלו יניעו את עולמנו,תמיד יהיה סיכוי שמישהו יהיה גם שעיר לעזאזל,במידה והחפצים בכוח יצליחו לשכנע את ההמון שהוא ורק הוא ,הוא הגורם למצבם.
אני אף סבור שאנחנו איננו טובים יותר מאחרים,ואפילו נוכח השואה שפקדה אותנו,אנחנו ,בכל רגע נתון עושקים אחד את השני,מרמים,גונבים,שודדים,רוצחים,מנצלים את החלש,מקיימים חוסר שיויון תחת מסוה של שלטון דמוקרטי ונאור ואם גם אנחנו כאלה,מה ימנע מאחרים לנהוג בנו בצורה כזו.
על כן ידידי היקרים,שואה בהחלט יכולה להתרחש שוב,צריך רק את הנסיבות המתאימות,וצרוף המקרים,ומנהיג כריזמטי ומטורף שינצל את המצב שיווצר להגשמת חזונו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה