יום שישי, 2 באוגוסט 2013

פארק אוטופיה

חמותי שתחיה,חגגה היום שבעים שנה ליסודה.
האירוע נחוג בפארק אוטופיה שבקיבוץ בחן,ומה אומר ומה אגיד,למעט החום הרב והלחות,שעליהם אין למקום שליטה,הגעתי למקום שכמעט ואינו מצוי במחוזותינו.
למי שאינו מכיר מדובר בפארק עשיר בצמחיה ויחודו בצמחיית סחלבים נדירה בזניה וביופיה ובשפע של צומח טרופי,וגם צמחים טורפים יש שם.הכל טבול בשפע של מים ועופות צבעוניים וכן,גם תוכים מדברים,שאפילו מנהלים שיחה בינם לבין עצמם.
קיבלנו סיור מודרך במקום,לאחר מכן צפינו במופע מרהיב של מזרקות מים ססגוניות וגם עברנו דרך גן חיות קטן,בדרך לארוחת צהריים משובחת שהוזמנה לנו מראש כקבוצה.
התחלנו עם סלטים טריים וטעימים להפליא,אורז מתובל לתפארת,תפוחי אדמה מעולים,דג סלמון עסיסי עם ציפוי דבש חרוך,שטוב ממנו לא אכלתי מימיי,בשר בקר רך עם תיבול מדהים,עוף בקינמון ועוד שפע של תבלינים שהפכו אותו לפנינה,ולקינוח 4 מנות אחרונות שלמעט הפחזנית שמולאה בקצפת בלבד,היו כולן נהדרות והכילו פונדנט שוקולד,עוגת גבינה רטובה עם ביסקויטים,לפתן פירות עשיר וגם על הנזהרים בסוכר חשבו,לא ציפיתי לארוחה כל כך טובה,במקום שאינו מתהדר דווקא במסעדה שבו,אציין גם את כלי ההגשה היפים שבהם הוגש האוכל ואת מסירות המלצרים והצוות כולו,והנה לכם בילוי נפלא.
במקום גם בית קפה,בו ניתן לקבל את מרבית המנות שהוגשו לנו וגם ארוחות קלות יותר,משתלה כולל צמחים טורפים,קקטוסים ועוד,מבוכים אתגריים,רחבת דשא וערסלים,בילוי נפלא לכל המשפחה.
המקום פתוח בכל ימות השבוע

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה