יום שישי, 6 ביולי 2012

האמהות הפולניות שלנו צדקו,כעת זה מקבל גושפנקא רשמית בספר חדש

כל אמא פולניה מבית טוב אומרת ומחנכת את הילדים שלה ,שכשמסיימים את הצבא,כדאי מיד ללכת ללמוד ולהתחתן ולהקים בית בישראל,כי ככה חינכו גם אותה.
ספר חדש שמוציאה לאור בארה"ב ד"ר מג ג'יי נותן אישור רשמי לכך שהדחיינות של אותם אלו שמעדיפים להתחיל לקבל החלטות חשובות לגביי חייהם בעשור שבין גיל שלושים לארבעים אינה טובה להם,ויותר ויותר מטופלים שלה מלינים על כך שבזבזו את שנות העשרים לריק.
גם בישראל,מצביעים הנתונים על כך שלמעלה מ60 אחוז מהגברים מתחתנים היום כשהם מעל גיל 30 ו42 אחוז מהנשים.
עצות אחרות שלה נשמעות מנוגדות לאינטואיציה: לא לבחור בקריירה הרווחית והמפוארת ביותר, לא להשקיע יותר מדי בחברים, לא לעבוד בעבודות זמניות, לא לבחור דווקא בבני זוג עם דעות ותחומי עניין דומים ולא להתנסות במגורים משותפים לפני הנישואים,וכל זאת על סמך הסטטיסטיקות שנעשו ומתוך הרצון לעשות את האנשים הללו מאושרים יותר.
עבודה קבועה וטובה ונישואים יציבים הם,מה לעשות,מתכון לחיים מאושרים יותר.
ויש לכך גם הסבר ביולוגי היא אומרת,בעשור הזה מבנה האונה הקדמית של המוח מסיים להתייצב ועל כן זהו הזמן הטוב ביותר לקבל החלטות הרות גורל לגביי העתיד.
היא מציעה שלא לדחות את הקץ בגיל הזה מתוך פחדים וחששות ולא לבחור בעבודות זמניות,אלא לקבל החלטה וללכת בעקבות נטיית הלב לתחום שאתם אוהבים,זה מבטיח שגם בגיל מאוחר יותר לא תאלצו לפנות לקריירה חדשה.אל תלכו בעקבות הכסף הגדול או בעקבות לחץ חברתי,אלא באמת,בהתאם למה שאתם אוהבים.
למי שמעונין לקרוא את הכתבה כולה הנה קישור
http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3576133,00.html




תגובה 1:

  1. כתבה מעניינת, תודה... צריך גם לזכור שחלק מהסטטיסטיקות שמבצעים בארה"ב והמסקנות שם - לא מתאימות אחד לאחד למצב בארץ וקיימים כמה הבדלים עקרוניים, אבל עדיין מעניין לקרוא ולחשוב על זה.

    השבמחק