יום רביעי, 18 ביולי 2012

הרב אלישיב שהלך לעולמו היום

הרב אלישיב,הלך היום לעולמו בגיל המופלג של 102,ושוב הוא הוכיח לנו במותו שהוא בשר ודם ואין איש שיכול לחיות חיי נצח ושתפילות אינן עוזרות,ולעניות דעתי ולדעתם של רבים וטובים,אין גם מי שישמע אותן.
אני מוקיר את פועלו של האיש,אני מקווה שהוא באמת עזר וסייע לרבים וטובים בעצות טובות ואולי גם בסיוע כספי,אבל אני מאלו שחושבים שכל אדם צריך להאמין בעצמו ובכוח מחשבתו ואין שום צורך להיות מונע על ידי אחרים.
אל הרבנים הללו נוהרים לא פעם אנשי עסקים,בעלי ידע מופלג בניהול עסק,עובדים וקבלת החלטות,ושומעים בקולם של רבנים,אשר כל קשר בינם לבין ניהול עסק הוא מקרי בהחלט,גרוע מכך,גם פוליטיקאים ומקבלי החלטות שנוגעות לכלל ישראל נוהרים אל האנשים הללו.
אין בעיני,אדם שהוא נישא מעל כל השאר,ולכן תארים כמו "גאון הדור"לא מתקבלים אצלי כלל בברכה,לכל היותר מדובר באיש שכל היום ישב ולמד תורה,פסוקים,משניות ועוד שכאלו שאינני מבין בהם,כאלו שנכתבו לפני אלפי שנים ואינם ממש רלוונטיים לכאן ועכשיו,לא פלא שאותם אנשים שמקשיבים לעצות הרבנים הללו,גם מתנהגים אחר כך בציבור כמו בימי הביניים.
יהי זכרו של הרב ברוך,שמח שזכה לשיבה טובה ולכל כך הרבה אנשים שאהבו אותו,מקווה שבאמת היה איש ישר דרך,בעל מצפון ושקיים את מצוות ואהבת לרעך כמוך,אלו הם הדברים החשובים בעיני באמת,ולא ממש צריך להיות רב נישא מעם,על מנת לקיימם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה