יום שני, 16 ביולי 2012

לכל מי שאוהב שוקולד והרבה.......

ברצוני להמליץ לכם על מתכון נהדר לפאדג' שקל מאוד להכין אותו ואם אתם אוהבי שוקולד אז זה ,הדבר!!,היתרון שניתן לחלק לקוביות קטנות,ולפנק את עצמכם גם ללא מוסר כליות רבות על הקלוריות הרבות שזה מכיל.
המתכון הוא של תותי בן איתי המקסימה ויש לה גם בלוג מקסים לא פחות ממנה שנקרא "ללקק ת'תות,עם שפע של מתכונים נהדרים ורובם קלים להכנה ובסוף אתן כאן את הקישור.
בקיצור,לוקחים קופסת חלב ממותק מרוכז שאפשר למצוא בסופר בקופסאות פח קטנות כאלו שמכילות 380 סמ"ק,יוצקים לסיר,מוסיפים 4 חבילות שוקולד של 100 גרם,וכאן ניתן לשחק עם זה,אפשר רק מריר,אפשר רק חלב,אפשר שוקולד לבן ואפשר גם לערבב,מה שחשוב זה לשמור על היחס הזה,אני הוספתי לזה חופן גדול של פיסטוקים קלופים לא קלויים(אבל אפשר להוסיף גם פירות מסוכרים,אגוזי מלך,שקדים,וכיד הדמיון החופשית שלכם),ומערבבים עד שכל השוקולד נמס ונטמע אל תוך החלב ,יוצקים את כל הכבודה הטעימה הזאת לתבנית אינגליש קייק מצופה בנילון נצמד או סתם נילון או אם יש לכם מסיליקון ,זה הכי טוב ואז לא צריך נילון בכלל,ומכניסים למקרר(לא למקפיא!!!!!!!!!!!!)לכמה שעות.
אחרי כמה שעות מקבלים גוש יצוק ,אותו ניתן בקלות לחלץ מהתבנית,וחותכים עם סכין חדה לקוביות לפי הגודל שאתם רוצים,שומרים במקרר,ומפנקים את עצמכם,מתי שבא לכם.אחד הדברים הכי הכי טעימים שאכלתי.
הנה הקישור
http://lelakektatut.com/2012/07/05/%d7%a1%d7%95%d7%a4%d7%a9-%d7%9e%d7%aa%d7%95%d7%a7/#more-432

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה