יום שני, 19 במרץ 2012

תיאוריות קונספירציה וסתם שקרים

האם אתם מאמינים בתאוריות קונספירציה למינהן?האם אתם חושבים שמה שאנחנו מדווחים באמצעי התקשורת או בפרסומים רשמיים הוא האמת לאמיתה,האם אתם סקרנים ולא תמיד מקבלים את מה שאומרים לכם שזו עובדה כעובדה?
אם כן אני כזה,אני מאמין שלעיתים קרובות אנחנו מולכים שולל על ידי הנהגתנו,עקב אינטרסים ושיקולים עצמיים שלא פעם נוגדים את טובת הציבור ,אך משרתים היטב את הצרכים הפוליטיים של אותו מנהיג.
הדברים נכונים לגביי דברים פשוטים לכאורה כמו תקנות שנגזרות עלינו מדי יום ביום,לדוגמא (כגנן אני נפגע מכך מדי יום ולא מבין את ההגיון שעומד מאחורי זה)האיסור להשתמש במפוחים,הריי זו תקנה שהציבור אינו יכול לעמוד בה,ולא פעם רואים עובדי ציבור מנקים איתם את הרחובות,כי פשוט אי אפשר אחרת,ואיך צמחה ככל הנראה התקנה המטופשת הזו(ותכף אסביר למה היא מטופשת)איזו מישהי בעלת מהלכים בצמרת השלטון,הופרעה שנת הצהריים שלה,מיד פנתה למי שפנתה,הוגשה הצעת חוק,שנתקבלה והנה צצה לה תקנה חדשה,ולמה היא מטופשת,כי חרמש מיכני ומגזמת ומשור מיכני עושים בעת הפעלתם רעש הרבה יותר חזק מאשר מפוח,ועוצמת מנועם גדולה יותר,אבל לגביהם אין שום איסור וגם הם מופעלים באותן שעות שבהם מופעלים המפוחים,כי זו עבודתו של הגנן                           .
באותה מידה אני מפקפק בצורך האמיתי באפודי המגן הזוהרים,ובלוחיות הזוהרות שנגזרו עלינו בטסטים בזמנו וכעת כבר לא.
וישנן החלטות כאלו בלי סוף.
מקרים חמורים וחשובים מאלו נוגעים לפרשות כמו קו 300 שהיה נסיון לטייח את המציאות ולמזלנו היא נחשפה ,אבל מה עם מקרים שהטיוח הצליח והחולה מת,אני מדבר על רצח רבין למשל,שרב הנסתר שם על הגלוי,ויש לי הרושם שבעוד 10-20 שנה יהיו התפתחויות מסעירות בנושא,אבל אז מקבליי ההחלטות הנוגעים לדבר כבר לא יהיו עמנו ויקחו עמם את הסוד לקבר.לנו כציבור אין כמעט דרך כדי לבדוק את האמת במקרים כאלו ולהשלים עם מה שמזינים אותנו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה