יום שלישי, 20 במרץ 2012

נדל"ן-אתמול צפיתי בהצגה להל"ן התרשמותי

ההצגה נדל"ן של בית לסין הועלתה אמש בחדרה,באולם רינה שני,כמנוי להצגות התיאטרון,נכחתי בהצגה ,ולהל"ן התרשמותי.
בראש ובראשונה עליי לציין כי נהנתי מאוד,ההצגה קצבית ומרתקת,עם הרבה תהפוכות בעלילה,משחק משובח של כל השחקנים בראשותה של רבקה גור הנהדרת ועוד קאסט מעולה כמו יורם טולדנו,מיכאל הנגבי ועוד שפחות הכרתי.
העלילה מתרחשת סביב ימינו אלה,שבהם הממון משחק תפקיד עיקרי במערכות היחסים בין בני האדם,ובא על חשבון ערכי האהבה והמשפחה.מדובר באם הנוטה למות,המטופלת על ידי רופא ערבי מסור,היא מתגוררת בשכונת נווה צדק ביפו,במבנה ישן ,בעל ערך רב,במידה ויהרס וייבנה בו פרוייקט מגורים גדול ,שיניב הון עתק לבעלים,לאם שני בנים האחד הומו(האם לא יודעת שהוא כזה)שגר בארה"ב ומצליח שם מאוד,השני ,איש עסקים לא מוצלח,שכל דבר שנגע בו ירד לטמיון וכעת הוא חייב כסף רב לשוק האפור ובונה על מכירת ביתה של אמו,לצורך שיקומו הכלכלי.
אשתו,תאוות הבצע,עוקבת בעירנות מדי יום אחר עליות המחירים בתחום הנדל"ן בארץ ומלחיצה השכם וערב את בעלה ,כדי שישכנע את אמו לתת לו את הבית שלה.
לזוג שני ילדים,שגדלו בבית,ללא אהבה אמיתית ושניהם מחפשים את דרכם בחיים ללא גיבוי ותמיכה מההורים.
שני שחקנים נוספים מגלמים את הסבתא בצעירותה ואת בעלה בתקופה שהכירו,וזוהי מאין חזרה לאחור מדי פעם,אל כמה שהיה יפה ורומנטי ופשוט.
העלילה מתקדמת בקצב מסחרר,שופעת רגעים קומיים ובעיקר טרגיים,שקורעים אל לב הצופה,בנוסף לדילמות המוסריות של הגיבורים,את ההצגה מלווה מוסיקה סוחפת.
כאמור,נהנתי מאוד ולא חשתי בחלוף הזמן-9 בסולם שקדי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה