יום שישי, 9 במרץ 2012

תופעה עולמית ושמה ליאו מסי

אחת לדור בערך מתגלה פנומן שאין שני לו ובעיקר בתחום הספורט זה בולט במיוחד,זוכרים את קפיצתו המדהימה של בוב בימון לרוחק למרחק 8.90 מטר,קפיצה שהדהימה אז את העולם כולו,זוכרים את מרק ספיץ היהודי שהביא לארה"ב 7 מדליות באןלימפיאדה אחת,זוכרים את פיט סמפראס או פיסטול פיט כפי שכונה בטניס,זוכרים את ביצועיו של מייקל ג'ורדן הפנומן בתחום הכדורסל ואיך הוא שינה את פני הענף וכעת אנחנו נוכחים ,בימנו אלה באגדת כדורגל,שכנראה תיזכר לנצח,כגדול הכדורגלנים בכל הזמנים,יותר מפלה ויותר ממרדונה,מדובר באותו נער צנום,שהיום הוא כבר בן 24,יליד ארגנטינה,ליאו מסי,ששובר בכל פעם שיאים חדשים,ובסוף השבוע הוא פירק במו רגליו,קבוצת ליגת האלופות ,לגיטימית ,בדמות לברקוזן והבקיע לא פחות מ5 שערים.
כשליאו מסי משחק,הוא עושה את השחקנים סביבו טובים יותר,הוא נע במגרש כמו כספית,משחרר מסירות מדויקות וחכמות להפליא,ומבקיע שערים מחונן,שבקרוב ינפץ את שיא הבקעת השערים בברצלונה וכאמור הוא רק בן 24.
בעיתון הספורט ראיתי,שהוצע מענק של 1.5 מליון אירו כדי לחקור את מוחו של מסי.
באופן אישי אני חושב שהוא נתברך אכן בכישרון יוצא דופן,אבל מעל הכל הוא פשוט רוצה יותר,הוא רוצה תמיד להיות במגרש,וכשהוא משחק הכדור כל הזמן עובר דרכו והוא מעורב כמעט בכל מהלך שקורה במשחק.
זהו לטעמי ההבדל הגדול,כי כשרונות יש המון וכל פעם אנחנו מתבשרים על כישרון שהתמסמס ,אבל כישרון שכזה שעובד כל כך קשה עם כח רצון אדיר,יש רק אחד,זהו ליאו מסי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה