יום חמישי, 27 בספטמבר 2012

חידות הגיון,איך זה עובד 6

היום נלמד על כל מיני קיצורים או כינויים שמשתמשים בהם בדרך כלל בחידות הגיון וגם אליהם תצטרכו להתרגל עם הזמן
כרגיל דוגמאות
"המכוער הגיח וחתך"(3)כשאומרים מכוער בדרך כלל מתכוונים לקוף ולכן האות הראשונה תהיה ק,הגיח=צץ וביחד קצץ
"ממש טוב להיות ענק שמוצץ"(4)והתשובה היא טפיל,ולמה?כשאומרים טוב משתמשים באות ט וכשאומרים ענק זה פיל וביחד טפיל
"בקיץ זה לא רע לקיים שם ועידה"התשובה היא קטוביץ ולמה כי בתוך הקיץ יש לנו טוב שזה בעצם לא רע וביחד ועידת קטוביץ.
עד כאן להיום,ונראה לי שאסתפק בכך,הצטרפו לקבוצת פותרי חידות הגיון ותתחילו לנסות,ככה גם אני התחלתי ולאט לאט תתקדמו,בהצלחה,ואני מקווה שהועלתי.

תגובה 1:

  1. “החיים שלי חזרו !!! אחרי 14 שנים של נישואים שבורים, בעלי עזב אותי ואת שני התאומים שלנו. הרגשתי שחיי עומדים להסתיים כמעט והתאבדתי, הייתי במצב רגשי הרבה מאוד זמן. אבל בזכות גלילת איות בשם ד"ר אלאבה אותה פגשתי ברשת ביום נאמן אחד כשדפדפתי באינטרנט וחיפשתי גלגית כישוף טובה שיכולה לפתור את הבעיות שלי נתקלתי בכל עדויות על גלגול האיות המסוים הזה. יש אנשים שהעידו שהוא החזיר את אהובתם לשעבר, יש שהעידו שהוא משחזר רחם, מרפא הרפס ומחלות אחרות, יש שהעידו שהוא יכול להטיל כישוף להפסקת גירושין וכן הלאה. נתקלתי גם בעדות מסוימת, מדובר באישה בשם סוניה, היא העידה על האופן שבו ד"ר אלאבה החזירה את אהובה לשעבר בפחות משבעה ימים והפכה את ההשפעה של סרטן ילדיהם הקטנים, ובסוף עדותה היא הפיל את כתובת הדואר האלקטרוני של ד"ר אלאבה. לאחר שקראתי את כל אלה החלטתי לנסות את ד"ר אלאבה. יצרתי איתו קשר בדוא"ל והסברתי לו את הבעיה שלי. ותוך 3 ימים בלבד בעלי חזר אלי ופתרנו את הבעיות שלנו, ואנחנו אפילו יותר מאושרים מבעבר. ד"ר אלאבה הוא באמת אדם מחונן ואני לא אפסיק לפרסם אותו כי הוא אדם נפלא ... אם יש לך בעיה ואתה מחפש גלגיית כישוף אמיתית ואמיתית שתפתור לך את כל הבעיות שלך. נסה את ד"ר אלאבה בכל עת, אולי הוא התשובה לבעיות שלך. הנה איש הקשר שלו {dralaba3000@gmail.com} או העבר לו WhatsApp דרך איש הקשר שלו למטה +2349071995123 תודה לך ד"ר ALABA.

    השבמחק