יום רביעי, 5 בספטמבר 2012

מסעדת יומונגוס בכניסה לקלנסוואה-ההמבורגר הכי טוב שתאכלו כאן בארץ

חברים וחברות יקרים,למי שעוד לא גילה את מסעדת ההמבורגרים הטובה בארץ,חייב להגיע בריצה.
500 מטר מצומת בארותיים לכיוון קלנסואה,בתחנת הדלק "דלק" מצד ימין של הדרך,תמצאו את גן העדן לאוכלי בשר.המקום מבחוץ אינו מבשר כלל על אשר הוא טומן בחובו,גם מבפנים המקום קטן וצנוע ולא יומרני,כ5-6 שולחנות ודלפק שאפשר לשבת סביבו,אבל מכאן ואילך הכל שונה מכל מסעדת המבורגרים שניתקלתם בה אי פעם,לפחות פה בישראל.
זה מתחיל בקבלת הפנים הידידותית להפליא,אחד המלצרים מתיישב לידכם בניחותא,ולאחר מספר ביארורים קצרים,כמו שהיכן אתם מגיעים ואיך שמעתם עלינו?הוא ניגש להסביר בפנים מאירות על התפריט.
ובכן מה בתפריט?
ישנם כרגע 6 סוגי המבורגרים(שביעי בדרך כך סיפרו לנו בחשאי)כשאת כל אחד מהם ניתן לקבל ב3 גדלים שונים גדול=220 גרם,ענק=440 גרם
ויומנגס=660 גרם
ועכשיו תתכוננו לפרוט הסוגים-רגיל שגם הוא לא כל כך רגיל ומכיל בשר בקר משובח עם נגיעות של בשר כבש,צנוברים,בצל מטוגן ועסיסיות נפלאה,מקסיקני שהוא חריף יותר,איטלקי-עם גבינה ובזיליקום,מזרחי עם בשר כבש,אוסטרי עם בשר לבן,צרפתי עם שומן אווז.
על כל אחד מהם אפשר לשים(בתוספת תשלום של בין 10-12 ש"ח)גבינות מסוגים שונים,אשר הם עצמם מייבאים כמו צ'דר ואחרות,או סוגי חמאות שונים,או בשר(כן בשר על בשר) או פרווה.
כל המארז הזה תחום בלחמנית ענק משובחת ועם נתחי עגבניה ומלפפון חמוץ ולצידם הר של ציפס(שאותו אגב לא כל כך אהבתי,הוא מוכן מתפוחי אדמה טריים ולא מספיק קראנצי ורך מבפנים)ושוב אני אומר לכם,לא משנה באיזה המבורגר שתבחרו מיד תחושו בהבדל ובטעם הגן עדן הנפלא,השילוב עם הגבינות פשוט מהפנט.
כרגע אין במקום קינוחים,לבד מקינוח שעובר כרגע בחינת איכות בקרב הסועדים ומדובר בפחזניות ממולאות בקרם וניל עם רוטב שוקולד ושברי אגוזי לוז,מנת קינוח נהדרת שבהחלט עודדנו את בעל המקום להמשיך בהכנתה,לבד ממנה זו ישנם מילקשייקים של בן אנד ג'ריס.
עלות הארוחה היתה 165 ש"ח כולל טיפ וצקצוק לשון ועם הרבה טעם של עוד,ניסיתי לשכנע את הבעלים -גל בכר,לוותר על מנת הציפס או להקטינה ,לכל הפחות,אבל הוא טוען שזו אחת מהשריטות שלו,ושהוא לא יוותר על הציפס.
המסעדה פתוחה בימים א-ה בין השעות 18.00-0200 ,ביום שישי סגור ובשבת מ14.00-0200 מספר הטלפון -09 8943656
ציון-9.5 ואם יעשו משהו לגביי הציפס,אז זה יהיה 10.5.
רוצו בהמוניכם,ותשתדלו לבוא רעבים,אגב במקום יש גם תחרויות אכילת המבורגרים בקטגוריות שונות והזוכים רשומים על לוח שחור במקום בולט,אז כדאי

תגובה 1:

  1. תודה תודה!לבטח נאכל במסעדה זו בקרוב,לאחר המלצה חמה שכזו.

    השבמחק