יום שני, 10 בספטמבר 2012

על מה אני חושב היום?

בוקר טוב ונפלא לכולם,זכינו לעוד בוקר חדש ושטוף שמש על פני הכדור ולא מתחתיו וזו כבר סיבה טובה לחייך,הימים נעשים פחות לחים וגם השמש פחות יוקדת,בצידי הדרכים כבר אפשר לראות את ראשוני החצבים וזה סימן שהקיץ מתקרב אל קיצו,אני תמיד מתלבט מה אני אוהב יותר,בקיץ אני אוהב את הים אבל שונא את החום והלחות והמדוזות ואת העצבים ואת זה שהמזגן לא עובד לפעמים ואת השאלות של אשתי אם להשאיר את המזגן דולק כל הלילה או שמא נתעורר שטופי זיעה בשלוש בבוקר.בחורף אני מתוסכל מהקור,מהעובדה שאנשים לא זקוקים לשרותי(גינון)אני לא סובל את השלוליות ואת זה שלא ניתן לחצות את הרחוב מבלי להרטב בנעליים.
אז כמו בחיים,אין טוב בלי רע וצריך ללמוד ולהסתגל ולאהוב את מה שיש וללמוד לא לקטר כל הזמן,אלא להפיק את המיטב מכל מצב.
הספורטאים הפאראולימפיים שבים היום ארצה עם 8 מדליות,ובדיוק היום פירסמו את ההקצאות הכספיות של הטוטו לגופי הספורט השונים וחשבתי לעצמי כמה שהכל אצלנו מעוות,הכדורגל שכבר 40 שנה לא הביא לנו שום הישג וככל הנראה גם לא יביא ב40 שנה הקרובות מקבל למעלה מ14 מליון שקלים בכל שנה וספורט הנכים שהביא אותנו אל הפודיום כל כך הרבה פעמים מקבל רק כמה מאות אלפים,בעיני זה הרבה יותר מרגש לראות את נועם גרשוני,הטייס לשעבר,מתגבר על כל הקשיים והפציעה ומצליח בתום שנה וחצי של נטילת חלק בענף הטניס לנכים לגבור על אלוף העולם ולזכות בזהב ולבכות מהתרגשות על הפודיום,מאשר לצפות בתצוגות המעליבות והמשפילות של כדורגלני נבחרת ישראל שמשתכרים מאות אלפי שקלים בחודש!!!!ולא מביאים מעצמם כלום למען הנבחרת,למען המדינה,וכל מה שחשוב להם זה חשבון הבנק,להיות מלווים בדוגמניות ולבלות במסיבות ובחנויות מוצרי יוקרה למינהן,אבל ככה זה במדינת הקומבינה והעסקנות,שבה לא מתקבלות החלטות עניניות,אלא רק החלטות על רקע אישי ואיך זה יקדם אותי.
בכדורסל למשל,יש אופי אחר של אנשים ואנחנו מגיעים ברציפות לכל אליפויות אירופה כבר שנים רבות.
בטח ובטח,בענפים האישיים שבהם ספורטאים מתאמנים מספר פעמים ביום ומצליחם להתברג בצמרת העולמית למרות העסקנות.
ומה  יהיה עם התאונות דרכים הבלתי פוסקות שהן הן מכת המדינה האמיתית שלנו,מבחינת מוות שלא מחויב המציאות,וגם זה קשור מאוד באופי שלנו,בחוסר הכבוד ההדדי,בחוסר הפירגון,ובהתעסקות הקבועה בכך שלי יש יותר גדול ומרשים משלך.לא יועילו כאן הקנסות שהולכים וגדלים,או שיפור תשתית הכבישים,הכל ענין של חינוך,ומערכת משפט שגוזרת עיסקאות טיעון מגוחכות לרוצחים עם רשיון,בל תתפלא שזה המצב.
גם הפצצה כן או לא,קצת מלחיצה לנו את היום יום,אבל כמו בכביש ,גם ביבי שלנו,מתהדר בנוצות טווס ורוצה להראות לכולם ששלו יותר גדול,אבל תכלס הוא לא עושה כלום ואני מאמין שלא יקרה דבר וההר הזה יוליד עכבר.
אז זהו בינתיים להיום,מקווה שנתראה גם מחר,אגב,כבר קניתם מתנות לחג?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה