יום שלישי, 11 בספטמבר 2012

יום ג בשבוע

אתמול הלכתי לראשונה מזה זמן רב לקניות עם אשתי,המולת החג כבר ניכרת בשווקים,צפיפות ,דוחק וקצת התרגשות,ושפע של מוצרים ומבצעים,נדהמתי מכמויות האדירות של אוכל לא בריא שמוצע לנו למכירה בסופר וכל ילד קטן שמצטרף למסע הקניות עם הוריו זוכה לצ'ופר בדמות ממתק או חטיף עתירי קלוריות,פלא שרבים וטובים סובלים מעודף משקל,כבר מגיל צעיר.
עמדנו בתור במחלקת בשר,לתדהמתי,מחלקים כאן מספרים ויש צג שמחליף את המספרים,אבל מה שרציתי לספר לכם זה על אישה מדהימה שבה נתקלנו בתור,שבזמן חילופי הדברים שלנו עם הקצב,נכנסה לשיחה והציעה לנו לקנות עוד בשר כי יש מבצע ומכאן השיחה שטפה וקלחה,אישה עם כל כך הרבה חיוניות ושמחת חיים,דברה איתנו כאילו אנחנו חברים כבר שנים,נפרדנו ומאוחר יותר נפגשנו בקופות ושוב היא ברכה אותנו בשפע של ברכות לקראת החג,ומה אני למד מזה?שכשאתה חיובי ומחייך אל הזולת,הוא נפתח אלייך ואתה מקבל מטובו בשפע כה רב,שזה כל כך מחמם את הלב.
בני האדם בלי יוצא מן הכלל אוהבים מאוד שמתעניינים בהם,ואם אכן אתה עושה זאת בלב שלם,חוזרת אלייך מהם אהבה רבה,כך זה מול זרים וכך בעבודה וכך גם בבית מול בני המשפחה.
החלטתי לאמץ לעצמי את הקו הכי מתעניין ואוהד שאני מסוגל לתת בכל זירה שבה אני פעיל ויש לכך תוצאות מדהימות.
בחזרה לסופר,ילדים מטעם אירגון לתת ניסו לשכנע אנשים לרכוש מוצרים עבור נזקקים,אנחנו שיתפנו פעולה,אך רבים סרבו,אני מאוד מקווה שאכן האירגון הזה עובד בצורה נקיה,והמוצרים אכן מגיעים ליעדם.קשה נורא לסמוך בארץ על זרים,כי כולם מסדרים את כולם בדרך כלל וקשה מאוד למצוא מישהו שנותן לך משהו מבלי לבקש תמורה או שיש איזה מוקש בדרך,ולכן רובנו הפכנו חשדניים וחסרי אמון כלפיי הזולת,אבל אני עדיין מאמין שאם אתה בא עם האמת והיושרה שלך,אנשים ישר יקלטו זאת,זה מוטו שמלווה אותי שנים ומוכיח את עצמו בדרך כלל.
בעבודה היה יום שגרתי,ההתקלות היחידה שהיתה לי היתה בכביש כשמישהו חתך אותי ועוד צפר לי,וקצת כעסתי,הייתי יכול להבליג ולסלוח,עוד דקה בחיים לחכות.בפעם הבאה אהיה סבלני יותר.
אשתי גם בישרה לי על מותה של אמא של חברה טובה שלנו ושאלה אם ידעתי שהיתה חולה?וזה מביא אותי לחשוב שתמיד אנחנו צריכים איזה שהוא צידוק בשביל המוות,כמו טוב הוא היה חולה כבר הרבה זמן,או שהוא סבל מהלב כבר שנים וכן הלאה,קשה לנו מאוד להפנים שקיים גם מוות בחטף ,ועד כמה אנחנו נזילים וזמניים,אולי אם נפנים זאת נהיה יותר טובים אחד כלפיי השני.יום טוב לכולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה