יום רביעי, 12 בספטמבר 2012

איזה כייף לעשות מעשה טוב ביום הרביעי בשבוע

יש לנו עוזרת בית שעובדת אצלנו מספר שנים,אשה מקסימה,קשת יום,אבל לרוב מלאת שמחה,אשתי הכינה לה היום מעטפה עם שי לראש השנה ,שצורף לתשלום הרגיל,אני החלטתי להוסיף לה עוד 100 ש"ח על המתנה הזו,וניגשתי לספר לה,בהתחלה עוד שמרתי על דיבור יציב,אבל כשאמרה שלא הייתי צריך,הצלחתי להגיד רק זה מגיע לך והתחלתי לבכות מרוב התרגשות ולא יכולתי להמשיך לדבר,ראיתי את האור נדלק בעיניה של האישה.
היא המשיכה בעבודתה,אך מאוחר יותר ,לפני שעזבה,באה והתחילה לדבר אתי,תמיד אנחנו מדברים,אבל הפעם יותר מתמיד,יכולת לראות שהיא אינה יודעת כיצד להודות על המחווה הקטנה הזאת שעשיתי.אחרי שהלכה ראינו שהיא שכחה את הנייד שלה אצלנו,דבר שלא קרה לה מעולם,כל כך התרגשה כנראה,וליבי שלי נמלא שמחה,ובכלל ככל שאני עושה יותר ויותר מעשים טובים,כך אני רוצה להמשיך בכך,זה כזה כייף.
האם גם אתם עשיתם מעשה טוב לאחרונה למען זולתכם?ספרו לי עליו.
בעבודתי נתקלתי היום גם ברוע,פעמיים,פעם אחת כשהתחלתי לעבוד ומישהי צעקה עליי על שעת ההתחלה(אני מתחיל לעבוד בשבע בבוקר)בחרתי שלא לענות לה והיא נשתתקה,מאוחר יותר נהג משאית פינוי הגזם,סרב לקחת גזם שהוספתי לערימה קיימת ,למרות שטרם לקח את הערימה הקיימת,ואיים עלי שאקבל דו"ח,כמובן שאני עשיתי מעשה חוקי,וניסיתי להסביר לו,אבל הוא נשאר בשלו,אז פשוט השארתי את הגזם ונסעתי לדרכי,האם עובדי ציבור אינם צריכים להיות מסבירי פנים?
נבחרת ישראל שוב כשלה,זה רק מראה שהכל בסדר ואפשר להמשיך ולחייך.....

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה