יום שלישי, 25 בספטמבר 2012

חידות הגיון מצב נקודות וחידות חדשות 25/9/12

יובל-147
בתיה-54
נפתרה רק שאלה מספר אחת ועל כן אני משאיר את יתר החידות ומוסיף עליהן.

2.כאלו שמפזזים אפשר למצוא במסעדה סינית(6)-4 נקודות




3.בדית תפקיד צבאי כמו שחקנית תיאטרון(6)-4 נקודות



4.אצל בנו יש ליכלוך ולכן הלכו מכות(5)-3 נקודות



5.השוטים עושים חיים(6)-4 נקודות



6.נחוץ אחד כמו סיני שיעשה דברים כהלכה(ש)(5,3)-5 נקודות

  7.חמישים עצות ניתן למצוא גם במערת אבשלום(6)-3 נקודות     8.הגשם שלי מאוורר(דו-שלבי)(5)-5 נקודות     9.גם בלי שחקן הקולנוע הוא עדיין דג(5)(4 נקודות)     10.הקודמת של שמעון באה מהר מאוד(6)-3 נקודות

11 תגובות:

  1. 4.נאבקו?
    6כמו שצריך

    השבמחק
  2. 2.מקפצים?
    3.אלמגור?
    5.כוסיות?

    השבמחק
  3. שקדי הסבר לפתרון שאלה 5 בבקשה: "טמבלים", איך ה ט' בעניין?

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מוחה על הפתרון הזה. יכולתי לחשוב מאה שנה ולא להגיע לט', כי היא לא מוזכרת בגוף החידה.

      ואני אתן כאן דוגמה ממה שאחד שקדי מלמד:
      ממש טוב להיות ענק שמוצץ"(4)והתשובה היא טפיל,ולמה?כשאומרים טוב משתמשים באות ט.

      והדגש הוא על: כשאומרים. ולצורך העניין כשכותבים.

      לתשומת לבך, אנשים סתם שורפים ראש מנוע...

      מחק
    2. מקבל את הערתך,מקווה שהראש מנוע בסדר,יחד עם זאת הטוב לא חייב להיות מצוין בהגדרה,נכון שככה יותר קשה לפתור,אבל מי אמר שכל הפתרונות קלים,בכל מקרה זה לגיטימי לכתוב כך את החידה.

      מחק
  4. “החיים שלי חזרו !!! אחרי 14 שנים של נישואים שבורים, בעלי עזב אותי ואת שני התאומים שלנו. הרגשתי שחיי עומדים להסתיים כמעט והתאבדתי, הייתי במצב רגשי הרבה מאוד זמן. אבל בזכות גלילת איות בשם ד"ר אלאבה אותה פגשתי ברשת ביום נאמן אחד כשדפדפתי באינטרנט וחיפשתי גלגית כישוף טובה שיכולה לפתור את הבעיות שלי נתקלתי בכל עדויות על גלגול האיות המסוים הזה. יש אנשים שהעידו שהוא החזיר את אהובתם לשעבר, יש שהעידו שהוא משחזר רחם, מרפא הרפס ומחלות אחרות, יש שהעידו שהוא יכול להטיל כישוף להפסקת גירושין וכן הלאה. נתקלתי גם בעדות מסוימת, מדובר באישה בשם סוניה, היא העידה על האופן שבו ד"ר אלאבה החזירה את אהובה לשעבר בפחות משבעה ימים והפכה את ההשפעה של סרטן ילדיהם הקטנים, ובסוף עדותה היא הפיל את כתובת הדואר האלקטרוני של ד"ר אלאבה. לאחר שקראתי את כל אלה החלטתי לנסות את ד"ר אלאבה. יצרתי איתו קשר בדוא"ל והסברתי לו את הבעיה שלי. ותוך 3 ימים בלבד בעלי חזר אלי ופתרנו את הבעיות שלנו, ואנחנו אפילו יותר מאושרים מבעבר. ד"ר אלאבה הוא באמת אדם מחונן ואני לא אפסיק לפרסם אותו כי הוא אדם נפלא ... אם יש לך בעיה ואתה מחפש גלגיית כישוף אמיתית ואמיתית שתפתור לך את כל הבעיות שלך. נסה את ד"ר אלאבה בכל עת, אולי הוא התשובה לבעיות שלך. הנה איש הקשר שלו {dralaba3000@gmail.com} או העבר לו WhatsApp דרך איש הקשר שלו למטה +2349071995123 תודה לך ד"ר ALABA.

    השבמחק