יום רביעי, 29 בפברואר 2012

ישראל-אוקראינה 3-2 ואיך נראית לי הנבחרת בעידן גוטמן

צפיתי עכשיו במשחקה הראשון של נבחרת ישראל בכדורגל,בעידן אלי גוטמן,מול נבחרת אירופאית מהרמה הגבוהה ,בדמות נבחרת אוקראינה,ובסך הכל יש סיבות להתעודד וגם כמה רעות חולות אותן צריך להרחיק.
אתחיל מהחיוב,ובראש ובראשונה ,מאור מליקסון,יש בעל בית חדש על המגרש,מאז אייל ברקוביץ ,בימיו הטובים,לא ראיתי שחקן ישראלי ברמה כזו,כושר גופני מצוין,נתונים פיזיים טובים,תנועה בלתי פוסקת וחסרת פשרות,תבונה וראיית משחק,זה הדינמו הבא שלנו,לידו היה טוב ביבראס נתכו ובהתקפה אציין את בן שהר ותומר חמד ששיחקו ללא פשרות,מהירות וחדות.
מכאן לרעות החולות ,בראש ובראשונה חוליית ההגנה ובראשה טל בן חיים שהוא פשוט ערס,אין לי מילה אחרת,שחקן גס רוח,עריץ,שחושב שהוא שחקן ומנהיג אבל הוא לא,משחקו איטי,חסר אינטלגנציה,לא מדויק,מנסה לנהל את המשחק תוך דילוג על חוליית הקישור ואף אלים מאוד,דדי בן דיין שגוטמן זוכר לו חסד ,עבר זמנו,איטי מאוד והרבה לשגות,שפונגין מיותר,חדיר בהגנה ולא תרם להתקפה,כרטיס בכיוון אחד בחזרה לקפריסין,לגביי רמי גרשון אין לי דיעה מגובשת,בצד איטיותו,הוא שחקן חיובי עם הרבה רצון טוב,הייתי נותן לו עוד צאנס.יוסי בניון מעבר לשיא,לא מנהיג,ללא תנועה ,בקיצור עבר זמנו,אולי ל15 דקות לסיום משחק,אלמוג כהן קשר הורס טוב,אבל זהו,לא מדויק ולא תורם בחלק ההתקפי,רפאלוב,נותר אותו שחקן מפוזר,שהרבה מחשבות מתרוצצות לו בראש,כנראה שרובן לא קשורות לכדורגל,אותו הדבר,קשר פלרמו ערן זהבי,שהיה חלש ולא תרם.ברדה ,מפוזר כהרגלו,אולי טוב כמחליף,שני שחקני קרית שמונה ובראש דובב גבאי ,רבותי ,זה המגן הימני העתידי שלנו,אמיץ,קר רוח,יודע להגביה,משחק הגנה טוב וכושר גופני טוב,שיר צדק לא שיחק מספיק זמן ואותו דבר חלוץ הפועל תל אביב,דמארי.מעניין שלא חסר לי במגרש כלל,ביראם כיאל,שבכללי לא אוהב את צורת המשחק שלו.
הנבחרת כתלכיד עבדה טוב יותר במחצית השניה כשאת המושכות נטל ,מליקסון ויצר התקפות רבות,חוליית ההגנה שלנו,כאמור,הייתי מחליף את כל ההרכב הראשון למעט רמי גרשון.שוקל אולי להציב כבלם את סארי פלאח מחיפה ובכנפיים ,כאמור צדק וגבאי.
דודו אוואט היה בסדר,לא אשם בשערים שספג והציל שער אחד בטוח במחצית הראשונה.
אם כן בסך הכל אני די אופטימי,מקווה שגוטמן אכן יוכל להרחיק את בן חיים מהנבחרת,כי נראה לי שמופעל כאן לחץ לשתפו,ואינני יודע מדוע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה