יום שני, 20 בפברואר 2012

הליכוד זרק אותנו

כך זועקת אחת  הכותרות (אמנם בתחתית)בידיעות אחרונות של היום ושוב אני נדרש לנושא ההתיחסות של כולנו לזקני העם,כאן מדובר על הדחתו של יחיאל קדישאי ,עוזרו של ראש הממשלה לשעבר,מנחם בגין,ממרכז הליכוד ויחד עימו עשרות לוחמי אצ"ל,ממייסדי התנועה.
האנשים הללו שבמו ידיהם בנו את המדינה ויסדו את המפלגה ,שכיום הם בני שבעים ומעלה ואין להם את הכח להאבק ולהילחם,בדילים ובעסקנים,אותם אנשים שפעלו מתוך אידאלים וערכים נתקלים היום במשוכת השחיתות,השררה,השמור לי ואשמור לך ועומדים מולם מבוישים וחסרי אונים,תוך שהם שואלים את עצמם,האם זה היה החזון שלשמו הקמנו את המדינה ואת המפלגה?זוכרים את דבריו של מנחם בגין לאשתו האצילית עליזה "זכרתי לך חסד נעורייך..."
אני מעוניין לומר ,שהתופעה הזו של ועדרת פני זקן ואני מוסיף ,החלש,היא תופעה שהולכת ומתרחבת בחברה הישראלית,הכוחנית והמושחתת,חברה שבה למגזרים חלשים,אין זכות קיום,כך הם גם הזקנים ,שבהם אני מונה  את ניצולי השואה,שחלקם רעב ללחם והמדינה מייחלת למותם,מבלי לשלם להם את מה שמגיע להם,כך גם המוסד לביטוח לאומי שמערים קשיים עצומים על זקנים שנדרשים לסיוע,קופות החולים אשר מקשות על חולים בקבלת תרופות להן הם נזקקים,וחברות הביטוח שמקשות על קבלת כספיי הפנסיה שנחסכו לעת זיקנה,ואכן זו פשוט תופעה מקוממת ומחרידה,מדינה אשר לא נוטה חסד לאנשים אשר הקימו אותה,לאנשים אשר עבדו שנים על גביי שנים ביושר וחריצות ושילמו מיסים ממיטב כספם,סופה שתאבד את עצמה לדעת,ולא ירחק היום,מוטב שנזכור כולנו,שביום מן הימים גם אנחנו נזקין ונאבד מכוחנו,ועל כן מוטב שננהג כבוד והוקרה בזקננו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה