יום ראשון, 26 בפברואר 2012

מכירים בדמינטון?

מכירים בדמינטון ?או כדור נוצה בעברית,אז שתדעו לכם,שד במסתרים מתנהל ענף כזה,כאן אצלנו,בישראל,כולל 3 ליגות פעילות וכמה עשרות מועדונים,המשחק משוחק באולם סגור,כשרשת בגובה  מטר וחצי בערך מפרידה בין שני מגרשים,המשחק משוחק במערכות עד 21 ,ביחידים,זוגות,או זוגות מעורבים,משחק שמתאים לכל הרמות,ולכל מי שחפץ להוציא אנרגיות ולשפר את כושרו הגופני,ומה שיפה שתמיד תמצא מישהו ברמתך שהיתה יכול לשחק איתו,אין צורך בהשקעה גדולה ובהתחלה מספיק מחבט פשוט,באזור המרכז קיימים מועדונים בזכרון יעקב,פרדס חנה,אור עקיבא,רעננה,ראשון לציון,אזור,כפר המכביה ועוד,למי שמעונין להתחיל יכול לפנות אליי בתגובה ואני אדריך אותו.אני משחק כבר 5 שנים ומשתתף גם בליגה וזה כייף אדיר.
בהצלחה

4 תגובות:

  1. תודה אבי! וגם להוסיף שכיום זה כבר מקצוע אולימפי שמשוחק באולימפיאדות, במכבייה ובהמון כינוסי ספורט רשמיים אחרים ברחבי העולם. ניתן גם (מדי פעם) לצפות במשחק הזה בערוץ הספורט.

    בברכה,
    רון בן דרור

    השבמחק
    תשובות
    1. מאיפה אתה מכיר את הענף?אני הייתי אחראי על וועדת ליגה וגביע עד לפני שנה וחצי,האם יצא לך לשחק?

      מחק
  2. אני אישית לא משחק בדמינטון, התוודעתי אליו בשידורי הטלוויזיה של האולימפיאדה האחרונה ומאוד נהניתי לצפות...

    השבמחק
  3. הנה קישור לאתר איגוד הבדמינטון בישראל
    http://www.badminton-israel.co.il/

    השבמחק