יום חמישי, 7 ביוני 2012

מאמן כושר אמריקאי העלה 32 ק"ג כדי להבין את נפש השמן

מאמן כושר אמריקאי החליט להעלות על עצמו משקל יתר,בכדי לנסות ולהבין את הלך נפשם וחשיבתם של אנשים שמנים.
במשך תקופת של פחות משישה חודשים  הוא חדל להתאמן,השתדל לא לעשות שום דבר וכל היום אכל ג'אנק פוד(המבורגרים,פיצות וכד)והוסיף במשקלו 32 ק"ג.
הוא נעשה אדם שונה לחלוטין מעידה אשתו,חסר אנרגיות ומוטיוציות והתרגל די בקלות לאורח חיים של אדם שמן.
את הדרך חזרה היה לו יותר קשה לעשות,אבל תוך חצי שנה נוספת הוא חזר למשקלו הקודם.עכשיו הוא מפרסם ספר ,שלבטח יהפוך לרב מכר בארה"ב.
כאדם שכל חייו עוסק בספורט פעיל,אני מתקשה לחשוב על אורח חיים אחר,אני לא מקפיד על משטר אכילה ומעולם לא הקפדתי,אבל גם אינני אוכל כמו חזיר ואני רואה אנשים סביבי שכן,ואם בכל ארוחה אותו בן אדם אוכל בעשרים אחוז לפחות יותר ממני,הדרך אל משקל היתר וההשמנה קצרים ביותר.
אני ממליץ לכל אחד לחשוב טוב טוב על סדר היום שלו ולא להפכו לסדר איום,נורא קל לנו לוותר ולמצוא צידוקים ללמה לא,בואו נחשוב על מה שכן ועל מה שטוב בשבילנו ובשביל עתיד איכותי,ואז נוותר על כל מיני דברים שאנחנו מקדישים להם ים של זמן ולא תורמים לנו ולעתידנו דבר,ונתמקד בדברים שבאמת חשובים.
קורא לכל אחד מכם להרים את הכפפה כבר היום ולערוך שינוי באורח חייו.

תגובה 1:

  1. מצטרף להמלצה שלך ומוסיף (בלי סתירה למה שרשמת) שאורח חיים בריא לא קשור רק להשמנה אלא להרבה אספקטים של בריאות. יש גם אנשים רזים שסובלים מעודף שומנים בדם, או מכולסטרול מוגזם, או מסיבולת לב-ריאה ירודה או הרבה דוגמאות אחרות, שיפגעו במוקדם או במאוחר בבריאותם וימנעו מהם שגרת חיים בריאה וראויה.

    השבמחק