יום שבת, 16 ביוני 2012

מצעד הזמרים הישראלים הגדולים בכל הזמנים בידיעות אחרונות בסוף השבוע

ידיעות אחרונות לקחה על עצמה בסוף השבוע משימה שכפי הנראה גדולה עליה בכמה מידות ולפי דעתי ממש לא משקפת את הלכי הרוח של הציבור אלא מנסה לקלוע לאיזה שהוא קונצנזוס ובמידה מסויימת פלצנית ויותר מלא ברורה.
בבחירת הזמרים השתתפו יותר מעשרים איש ואישהובהם גל אוחובסקי,יואב גינאי מנחם גרניט ואחרים.
אני חושב שגדול הזמרים שלנו בכל הזמנים הוא שלמה ארצי,ואסביר את עצמי,הקריירה שלו נמשכת כבר למעלה מ40 שנה,בהן הוא מצליח לסגור את האמפי בקסריה שנים על גביי שנים,הקהל הישראלי אוהב אותו,הוא חי ונושם בקרבנו כל הזמן,שיריו נכתבים ומולחנים במו ידיו,והוא כותב על נושאים שמעסיקים את כולנו ביום יום כמו אהבה,מלחמות,הורים ומשפחה ועל כן כל כך חודר שנים על גביי שנים לליבות כולנו,וכמה שהוא משקיע באלבומיו ובהופעות,אין לזה אח ורע בזמר הישראלי,אבל מה המבקרים הפלצנים ,שכפי הנראה מנותקים מהציבור לא מספיק אוהבים אותו,את שיריו ואת דרכו.
הם בחרו את אריק איינשטיין שללא ספק חתום על אין ספור נכסי צאן ברזל בזמר הישראלי,אבל בפעם האחרונה שיצא את ביתו על מנת להופיע זה היה באמצע שנות השבעים,זמר כזה בעיני לא יכול להיות מספר 1.
עוד ברשימה יוסי בנאי במקום הרביעי,יוסי הוא נפלא,מדהים ואני נורא מתגעגע אליו,אבל בחמישיה הראשונה של זמרי כל הזמנים,איזה רפרטואר שירים יש לו,מה גם שהמוצלחים שבינהם מתורגמים מצרפתית.
ברשימה ההזויה הזו מופיע למשל מייק ברנט במקום השישי,חווה אלברשטיין שהיא לדעתי השלמה ארצי הבלתי מעורערת של שירת הנשים בישראל,כמבצעת ויוצרת עם קריירה של 50 שנה ועדיין אקטואלית ומתחדשת,רק במקום השביעי
ומי עוד ברשימה?אסתר עופרים ששרה נפלא אבל באמת,מתי פעם אחרונה דרכה רגלה בארץ,מתי לאחרונה שמענו שיר חדש שלה,בחירה ממש הזויה,ועוד בפנים אביתר בנאי,גו עמר,ישי לוי,זהבה בן,בועז שרעבי,ויהורם גאון רק במקום ה19.נראה כאילו הרשימה נעשתה על רקע עדתי,שלא להרגיז אף אחד ולא על רקע מקצועי נטו.
והיכן יהודית רביץ,יפה ירקוני,מתי כספי ושלום חנוך,חברה אתם נורמליים?
מקווה שהזמרים עצמם לא יקחו את הרשימה הזו יותר מדי ברצינות ויתייחסו אליה בדיוק כמו שהיא,גימיק שמילא לידיעות אחרונות ארבעה עמודים שלמים פלוס כותרת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה