יום שישי, 4 במאי 2012

חגי עמיר חופשי החל מהבוקר

לא מתחרט,גאה במעשיי,כך חגי עמיר,אחיו של רוצח ראש ממשלת ישראל,יצחק רבין,עם שיחרורו מהכלא,הבוקר,ליד שעריי הכלא נאספו פעילי שמאל ופעילי ימין וקראו קריאות מנוגדות.
מה השתנה בשש עשרה וחצי שנים הללו בהן הוא ישב בכלא?האם אירוע של רציחת ראש ממשלה בישראל יכול לחזור על עצמו?
אני חושב שלא השתנה דבר,הימין הקיצוני עודנו איתן בדעותיו,ומדינת ישראל,אף מאפשרת לו לבנות התנחלויות בשטחים,ולחבל כתוצאה מכך במאמצי השלום.
אני סבור שהימין הקיצוני,עדיין מקדש אדמה על פני חיי אדם,ויהיה מוכן לסלק מהעולם,כל מי שיגיד אחרת ויבצע אקט של החזרת שטחים ביהודה ושומרון,ביחוד אם יהיה זה מנהיג מהשמאל ,כפי שהיה רבין,רק להזכירכם שראשי הממשלה שהחזירו עד היום שטחים באופן מוקצן,היו ראשי ממשלה מהימין-מנחם סגין ואריאל שרון,והם לא הוצאו להורג על ידי הימין הקיצוני.
אני סבור שעוד יגאל עמירים חיים ונושמים בתוכנו,חדורי שנאה,ומוסתים על ידי רבנים קיצוניים המקדשים את שלמות מדינת ישראל או ארץ ישראל כפי שהובטחה לעם היהודי בסיפורי התנ"ך,אני סבור שסכנת מלחמת אחים היא סכנה הרבה יותר מוחשית מאשר מלחמה עם איראן או עם שכנינו הערבים.
אני סבור שרוצח ראש ממשלה בישראל ועוזריו צריכים לשבת בכלא עד סוף ימיהם ,ללא מתן אפשרות של יציאה לחופשי,ראו את האיש הזה שיצא היום מהכלא,שש עשרה וחצי שנים לא גרמו לו יסורי חרטה על מעשיו,הוא עדיין קיצוני כפי שהיה ושלם לחלוטין עם מעשיו,ייתכן אפילו שהוא שוב יתן יד לפעולה דומה בעתיד.
אני חושב שעלינו להלחם בכל מחיר בימין הקיצוני,כי הם אלו שיכולים להביא עלינו את החורבן במו ידיהם וממשלות ישראל עושות טעות גדולה מאוד בכך שהן משחררות להם את הרסן.
ימים יגידו אם צדקתי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה