יום שישי, 4 במאי 2012

עוד דוגמא לפח זבל שנקרא הכדורגל הישראלי

ליגה א צפון מחזור אחרון,יש כבר עולה בטוחה והיא אסי גלבוע,בתחתית קיים מאבק על מי תהיה היורדת השניה ומי תלך למשחקי המבחן,אם כן שלוש קבוצות צריכות כאן נקודות וראה זה פלא כולן מקבלות בדיוק את מה שהן צריכות.
הפועל חדרה מנצחת בחוץ את אסי גלבוע!!!!!!!!!וראיתי את חדרה בשבוע שעבר מול עראבה והיא נראתה כמו קבוצת ליגה ד שלא מסוגלת להבקיע שער גם אם תתנו להם 180 דקות והנה באורח פלא היא מנצחת היום את הראשונה בטבלה,ושלא תבינו לא נכון,אני שנים אוהד של הקבוצה,אבל די נמאס,מהגועל נפש הזה.
הפועל כפר קנא שנמצאת 3 נקודות מעל חדרה ערב המחזור וזקוקה לנקודה אחת בלבד להבטחת ההישארות בליגה אכן זוכה בה,ואילו מכבי טמרה שזקוקה היתה לניצחון כדי לנסות ולהגיע למבחנים אם הפועל חדרה היתה מפסידה,אכן גוברת על טבריה,קבוצת צמרת.
חברה זה לא כדורגל,זה ביוב,הכי מסריח בעולם,קראתי לא פעם לפרק את הכדורגל הישראלי מנשקו,ולהפוך את כל הליגות הנמוכות לליגות חובבניות,ולהשאיר רק ליגה מקצועית אחת ואני קורא כאן בשנית לעשות זאת,זה פשוט גועל נפש אחד גדול,המכירות משחקים הללו,ובמקום שמשחק יוכרע על כר הדשא ,הוא מוכרע כמה ימים קודם לכן בטלפון או בפגישה חטופה.
בבקשה,תסגרו את הכדורגל!!!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה