יום רביעי, 16 במאי 2012

המשך הטיול הנהדר לאלזס בצרפת-חלק שלישי

קמנו בבוקר לקול ציוץ הציפורים,ולאחר ארוחת בוקר טעימה ,שמנו פעמינו לעבר שתי החנויות שמייצרות לחם ג'ינג'ר ונמצאות בעיירה,האחת קטנה יותר ושמה lips והשניה גדולה מאוד ויש בה גם סיורים שבהם רואים את תהליך הכנת העוגיות(ואיזה ריח מטריף מכל עבר.
לאחר שהצטיידנו במאפים טעימים,עשינו את דרכנו לעיירה רושהיים,שבה התקיים יום שוק ססגוני ולא גדול ברחוב הראשי.
בין דוכני השוק ניתן היה למצוא בגדים,נקניקים,חמוצים,גבינות ועוד כל מיני דברים,הרחוב הראשי כשלעצמו מאוד יפה ובכניסה וביציאה ממנו יש שער עתיק מעוגל,לאחר שיוצאים מהשער השני ,אם ממשיכים עוד כ50 מטר ופונים שמאלה ברחוב תמצאו שם מסעדת קרפים ששמה  creperie lespiegle ושם הרחוב הוא rue du general de ,המסעדה נמצאת כ50 מטר לאחר הכניסה לרחוב בצדו הימני.
המשכנו לעיירה אוברני,שלפי דעתי היא היפה מבין כל העיירות שראינו בחבל אלזס,היא אמנם תיירותית,אבל כל כך יפה וצבעונית,וכייפית,וסמטאותיה ססגוניות,והמון חנויות ומסעדות,פשוט כייף,בקצה אזור החנויות יש בית קברות ובו יש מעין גומחה מפוסלת בקיר,וזה שווה צילום ועוד נתקלו בסחרחרה עם סוסים באחת מהכיכרות שבעיר.
אחר הצהריים שמנו פעמינו למרכז ספורט חדיש באוברניי ובו מספר ברכות מחוממות לכל המשפחה במחיר של 5 אירו לאדם וללא הגבלת זמן,ואם רוצים להתפנק יותר ניתן לשלם 12 אירו ולהנות מסאונות ומחמאם אדים באותו קומפלקס,כמובן שהמחיר הגבוה כולל כניסה גם לשאר הברכות,מחוץ למתחם הברכה,יש אצטדיון אתלטיקה חדיש ומגרש דשא מטופח להפליא.

המשך יבוא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה