יום רביעי, 23 במאי 2012

הרוע האנושי

מדי פעם כאן בפייסבוק וגם בחיים,אני נתקל באנשים עם רוע צרוף,אנשים קטנים ורעים שכל מה שמזין אותם בחיים,זו השליטה והכוח וההתעמרות באחרים ולמרות שכבר מזמן הבנתי שכנראה ,באמת,יצר לב האדם רע מנעוריו,קשה לי כל פעם מחדש,להבין מאין נובע הרוע הזה,למה אנשים כל כך קנאים וצרי עין בזולת,למה אנשים מנסים כל הזמן להשליט את דעתם על זו של אחרים,למה הממון והכח הם הכוחות שמניעים את החברה האנושית מאז ומתמיד.למה אנשים נלחמים כל הזמן אחד בשני,הרג ורצח ומקרי אונס ושחיתות הם לחם יומנו בעולם הזה,מדוע לא שורה האהבה והכבוד ההדדי בין בני האדם,פירגון ועזרה הדדית,והכל למען המטרה המשותפת של חיים יותר טובים על הגלובוס הקטן הזה.
תחשבו כמה מיליונים נהרגו ונרצחו פה במהלך ההיסטוריה במלחמות עקובות מדם,והכל בשל גחמות של שליטה וכח.
ואיך אני מגיב למקרים שכאלו,אינני מסוגל לעמוד מנגד ולשתוק ולא פעם מתערב לטובת הנפגע גם כשהמקרה לא נוגע בי ישירות,ולכל זה יש מחיר.המחיר הוא שקמים לך אובים ושונאים,אתה לא נשאר באמצע,ומאידך גם יש לך אוהבים ומפרגנים,אני חושב שאם לכולנו היה אכפת ולא היינו חוששים לעמוד על דעתנו לטובת היושר,החלש,הנגזל,כל אלו שמתנהגים כך היו מתקפלים,אבל לרוב אנשים מעלימים עין ואומרים שזה לא העסק שלהם ואני גם מבין אותם,כי אדם שהתלונן על רעש נרצח בדקירת סכין,כן ככה זה אצלנו.
מייחל לקום יום אחד לעולם טוב יותר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה