יום רביעי, 2 במאי 2012

דו"ח מבקר המדינה,הצילו אנחנו טובעים

היום התפרסם בתקשורת דו"ח מבקר המדינה והכותרת שלי מופנית גם כלפיי המבקר עצמו וגם לגביי תוכן הדברים שבדו"ח.
ולמה כלפיי המבקר?הדו"ח הוא בן 1800 עמודים!!!!!!!!!!מי שרוצה לשבת ולקרוא את כולו צריך לשבת כמה חודשים כדי לעשות זאת,פלא שהדו"ח הזה מעלה בדרך כלל אבק,ומשרדי הממשלה לא טורחים לשנות דבר.
ההצילו השני מופנה כלפיי תוכנו של הדו"ח והוא מוכיח שוב שאנו חיים במדינת עולם שלישי,מדינה מושחתת מיסודה ,שבה מי שקרוב לצלחת מקבל יותר ומי שלא מקופח.בואו נעבור על כמה נושאים שבלטו בעיתון.
במשרד החקלאות-חקלאים קיבלו מענקים במאות מיליונים של שקלים בלי לעמוד בקריטריונים שנקבעו בחוק,אפשר רק לנסות ולנחש,מיהם אותם חקלאים מועדפים,הקרוב של זה והדוד של זה,אגב שמתם לב כשאתם הולכים לטסט שיש תקן חדש למדבקות זוהרות וכל אחת עולה 25 ש"ח,אין בכלל ספק שמישהו,שוב מקורב,גוזר קופון של כמה מיליונים.
רכבת ישראל,כבר ב2006 פירסם המבקר דוח חמור בנושא יישום מנגנוני הרתעה הולמים למניעת אירועים בטיחותיים שגורמים נהגי קטר ואנשי תחזוקה ותפעול,עד היום נעשה מעט מאוד בנושא אם בכלל.
ידעתם גם שכדאי להיות חייב כסף למדינה 120 מיליארד כסף הציבור חייב למדינה והיא לא עושה דבר כדי לגבות אותם.
וכך עובר לו המבקר משרד ,משרד,רשות,רשות ומעלה בפנינו את הכאוס המאורגן שעל פיו מדינתנו מתנהלת ואין דין ואין דיין ,הספר העבה ייסגר ויתמלא אבק,ותחשבו כמה כסף זה עולה לחשוף את כל המחדלים הללו שאיש לא מתייחס אליהם,להדפיס את הדו"ח במאות עותקים ועוד ועוד.
נקעה נפשי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה