יום שלישי, 29 במאי 2012

עד כמה אנחנו אדונים למה שקורה לנו?

קראתי הבוקר על בחורה בת 19 מאנגליה שהגיעה למשקל של 400 ק"ג,לא עקב בעייה רפואית,אלא פשוט עקב בולמוס של אכילה ,מטורף,שלטענתה הוא כמו התמכרות לסם.
אתמול היה צריך לפנותה לבית חולים ובמבצע שעלה למשלם המיסים הבריטי כמאה אלף לירות שטרלינג ובעבודה של 40 איש שנמשכה כ8 שעות,הם הצליחו לעמוד במשימה.
בעבר השילה הבחורה ממשקלה 200 ק"ג!!!!!!!!! בדיאטה חריפה ובפעילות ספורטיבית,אך לא עבר זמן רב והיא שבה לסורה ועלתה שוב במשקל ואני רוצה להעלות כאן את השאלה,האם איננו מסוגלים כבני אדם אינטיליגנטים לעשות את מה שבאמת חשוב וחיוני לאיכות חיינו,אני רואה כל הזמן סביבי אנשים צעירים שסובלים ממשקל יתר,אנשים שכל הזמן מקטרים על ההרגלים המגונים שלהם,אבל לא עושים שום דבר כדי לחדול מהם,ואני אומר לכם,תפסיקו להמציא סיבות,קחו את עצמכם בידיים עכשיו,לא בעוד שעה ולא מחר,כי מי יודע אם תהיו כאן,עכשיו זה הזמן להיות מה שאתם באמת רוצים להיות,ואין תירוצים,אם אתם רוצים לרדת במשקל ולהיראות יפים וחטובים,אתם יכולים,זה הכל תלוי רק בכם,חדלו לאכול בלי הפסקה,שימרו על מישטר אכילה מאוזן,עסקו בספורט,לא צריך יותר מחצי שעה ביום,אבל חובה,ממש חובה להתמיד ולהפוך זאת לשיגרת חיים.
אותו הדבר לגביי עבודה טובה יותר או אהבה של מישהו שחשקתם בו או בה ואינכם מעיזים לעשות צעד בכיוון,אל תיאחזו בתירוצים,אתם יכולים להשיג את מה שאתם רוצים,נכון צריך נחישות,צריך התמדה,אבל אלו תכונות שיש לכל אחד מאיתנו,אז גם אתם יכולים,וזכרו התחילו לפני שעה,כי אף אחד לא יודע מה ילד יום.היו אדונים לעצמכם ולגורלכם.אל תאמינו שתפילות לאלוהים כל יכול,יעזרו לכם,אתם ורק אתם אחראים לגורלכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה