יום שישי, 4 במאי 2012

משחק עונה בבדמינטון והכרעת האליפות אמש באור עקיבא 03/05/12

אמש נערך באור עקיבא המשחק שהכריע למעשה את גורל אליפות המדינה בבדמינטון לשנת 2011/12 ובו נפגשו לקרב חסר פשרות הפועל אור עקיבא ופתח תקוה,שתי הקבוצות הגיעו למשחק עם מאזן מושלם,למעט ,המשחק הקודם בינהן שהסתיים בתיקו 3-3,פתח תקוה הופיעה למשחק בהרכב מלא בעוד שבאור עקיבא חסר שחקן המפתח יוסי מאירוביץ בשל פציעה ואלינה פוגץ שיחקה עם פציעה בכתף.
יחד עם זאת המשחקים היו מותחים והקהל המועט שהיה באולם יצר אוירה מתאימה למשחק שכזה.
ולמשחקים עצמם
אלינה פוגץ התמודדה עם סבטלנה זילברמן הבלתי נגמרת,שהיא מאמנת נבחרת ישראל ואלופת העולם לסניורים,ולא יכלה לה.המשחק הסתיים ב3 מערכות.1-0 לפ"ת.
במשחק השני התמודדו ליאון פוגץ הותיק בשחקני אור עקיבא ביחד עם יוני לויט,הצעיר בשחקני אור עקיבא((14!)מול ולאדי צסלוב ומתן זיסקינד המנוסים וגם הפעם גברו האורחים על המקומיים כשהכושר הגופני של השניים והנסיון במשחקים משותפים מכריע את הכף.
יוני לויט גבר בקלות על אולג קלימקוביץ וצימק את התוצאה ל2-1
מנגד ולאדי צסלוב גבר בקלות על אנטון קראשני והתוצאה גדלה ל3-1
ליאון פוגץ התייצב למשחק יחידים מול מתן זיסקינד הצעיר ממנו כמעט ב20 שנה וגבר עליו תוך ניצול נסיונו הרב.התוצאה צומקה ל3-2.
המשחק המכריע היה של הזוגות המעורבים ובו אנטון ואלינה שיחקו מול סבטלנה ואלכסיי קלימנקו שהגיע לתחרות,רק לצורך הזה,והיה רענן ונמרץ מול שחקני אור עקיבא העייפים,שאמנם לקחו בקושי רב את המערכה הראשונה,אך כוחם לא עמד להם בשתיים הבאות.
אם כן פתח תקוה ניצחה 4-2 וקרוב לודאי שתזכה באליפות כשעד סיום הליגה נותרו שני מחזורים בלבד,לפתח תקוה צפוי במחזור האחרון משחק לא קל מול נשרי ראשון לציון המדורגת שלישית,אבל איבדה כבר מזמן סיכוי לאליפות,גם אם פתח תקוה תפסיד ואור עקיבא תנצח בשני משחקיהיהיה לשתי הקבוצות אותו מספר נקודות ואז יקבעו המשחקים בינהן.כך שלמעשה פתח תקוה זכתה אמש בתואר האליפות.
מעבר לקרב המרתק,היתה אוירה ספורטיבית ומהנה,והלואי וירבו משחקים שכאלו בליגה שלנו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה