יום שני, 10 ביוני 2024

ובימים ההם אין חלופה ראויה

 אין חלופה ראויה לביבי,אין בנמצא מנהיג כריזמטי עם עוצמה וכוח,יכולת נאום בעברית ובאנגלית כמו שיש לביבי...
גנץ שהתפטר אתמול מתנהל בצורה מאוד מביכה לטעמי כפוליטיקאי ואין לי בו שום מידת אמון,למרות..וזה למרות גדול מאוד...לטעמי..בעת הזאת...כל חלופה מנהיגותית אחרת במקום ביבי תהיה טובה יותר למדינת ישראל...משום שביבי בגלל כל האינטרסים האישיים שלו והחשש מההשלכות של ועדת חקירה ממלכתית נגדו והמשך משפטו פועל בניגוד לאינטרסים ולצרכים של מדינת ישראל ורבותי..זהו ראש הממשלה שלנו שמקבל החלטות הרות גורל לגבי עתידנו כאן ולגביי עתיד ילדנו וחיילנו...אסור שאיזה שהוא מנהיג יהיה כל כך מוטה מבחינת קבלת ההחלטות שלו וכל כך תלוי כמו ביבי בקואליציה השברירית הקיצונית שיש לו...אני ממש מתגעגע לתקופת ממשלת לפיד-בנט...היא החזירה אותנו לשפיות מנהיגותית ולו גם לפרק זמן קצר וראינו שאפשר להתנהל אחרת מבלי להבעיר את כל המזרח התיכון ובלי הרבה רעש וצלצולים ואני אני אני כל הזמן...גם ביבי לו היה ממשיך ומתנהל כפי שהתנהל בצורה סבירה יחסית לפני מספר שנים לא היה זוכה לכזו שנאה  וכמובן שביבי של לפני חמש שנים בערך ומטה לא היה מביא עלינו את אסון השביעי באוקטובר...
אני משוכנע..שאם ביבי יורד מכס השלטון בתוך זמן קצר כל האיזור יחזור לרגיעה מסויימת ולסטטוס קוו עדין ונזיל...אבל שקט ורגיעה יחסיים שאנחנו כל כך צריכים בעת הזאת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה