יום שלישי, 4 ביוני 2024

ובימים ההם אין מנהיג בישראל

 הצפון כלו בוער..אזרחים פונו מבתיהם,חיזבאללה מפגיז ומפציץ ומחסל לנו בהדרגה את כל אזור הצפון היפה והמקסים שלנו...דברים שלא קרו מאז קום המדינה קורים עכשיו.מדינת ישראל איבדה את יכולת ההרתעה שלה..וככל הנראה גם לא רוצה או לא מסוגלת לנהל לחימה בשתי זירות במקביל...איתותי חולשה לאויבנו המרים על בסיס יומיומי ולהנהגת המדינה כלום לא מזיז,הם ממשיכים בשגרת יומם...החל מראש הממשלה וכלה באחרון שריו...והחטופים ממשיכים להירקב במרתפי עזה ואין מושיע ואין גואל...האמנה שהיתה קיימת במשך שנים בין מדינת ישראל לבין אזרחיה הופרה בצורה בוטה ב7 באוקטובר 23 וממשיכה באין מפריע כמעט חודשים רבים אחרי...
אתם מבינים איזו הנהגה חסרת מצפון ועכבות יש לנו? אתם מבינים עד כמה לא סופרים אותנו?נפל דבר בישראל..ומדינת ישראל כבר אינה מקום בטוח לאזרחיה יותר מכל מקום אחר בעולם...מדינת ישראל לא מסוגלת ולא רוצה להגן על אזרחיה ומפקירה אותנו על בסיס קבוע.
אני יודע בודאות רבה שמהממשלה הקיימת לא נראה פתרון...וכל שנותר הוא לקוות לחלופה הולמת...אם אפשר הייתי שמח גם להחליף חלק מהעם...אנשים קיצוניים..מקדשי אדמה על פני חיי אדם...חיים על פי הצו האלוהי,אך לא על פי הצו האנושי...ולצידם כל מיני אינטרסנטים שנסמכים על שולחן הממשלה הזאת ועל כן ממשיכים לתמוך בו ולהסית כנגד השפויים שנותרו כאן.

תגובה 1:

  1. אבי יקר, למרבה הצער, "חלופה הולמת" לממשלת הזוועות הזו, לא נראית באופק. זה לא נתפס, אבל כל הסקרים מלמדים כי לו היו מתקיימות היום בחירות, נתניהו היה שוב מקים ממשלה. למרות אחריותו לקריסתה של מדינת ישראל. כלומר הבעיה לא בהנהגה אלא ב"עם". אין פה באמת עם, אלא אוסף של שבטים: קלגסים, טפילים, בבונים, קרנפים, שפנים והמון אידיוטים שימושיים. במשך 30 שנה נתניהו פירק והרקיב את החברה הישראלית וכעת הוא רואה "ברכה" בעמלו. המפעל הציוני החילוני והליברלי מוחלף לנגד עינינו בתיאוקרטיה פשיסטית, מיליטריסטית, גזענית, חשוכה ומושחתת. שיהיה לנו בהצלחה.

    השבמחק