יום ראשון, 9 ביוני 2024

שחרור ארבעת החטופים בפעולה הירואית

 לדעתי,עדיף לו לבנימין נתניהו שבכל פעם יחזרו ארבעה-חמישה חטופים חיים בפעולה צבאית מאשר עיסקה,כי הריי את אלו שנהרגים בפעולת החילוץ הוא לא סופר ממילא,הוא לא סופר את העלויות האדירות שמחייבת פעולה שכזאת והוא לא סופר את ההרוגים בצד השני,שחלקם נהרגים רק משום שהם היו בסביבה... וככה הוא יכול בכל פעם לרוץ ולהצטלם ולצבור אהדה...ויש כאלו שקונים את זה למרות ההתנהלות הכושלת הסוציופטית והכל כך מביכה שלו לאורך כל הדרך...ככה הוא גם לא צריך לשחרר אסירים בתמורה.אני צופה שהלחימה תימשך,אני צופה שלא תהיה עסקה גדולה עם החמאס,אני צופה שאולי אולי נצליח להשיב עוד כמה חטופים בפעולה צבאית,אני צופה שהוא ימשיך לקבל גיבוי מגנץ ואייזנקוט וכמובן מהחבורה המשיחית שרוצה שנכבוש את עזה כולה וניישב בה יהודים ומצדם שנחסל את כל תושביה. לאן כל זה מוביל? לניתוק מוחלט מהעולם,להגדלת האנטישמיות בעולם,לבידודה של ישראל,כשגם ארה"ב יכולה לעשות מה שמעולם לא עשתה ולהפנות לנו עורף...להביא למצב כלכלי שילך וידרדר והכל הכל על מנת לשמר את הכסא....מעולם לא היה כאן פוליטיקאי כה חסר מצפון,כה סוציופת,כה אנוכי,כה שרלטן,כה שקרן.

תגובה 1:

  1. מסכים עם כל מילה. כעת רק נותר לברר איך טיפוס כזה, שגרם לנזק נורא כל כך, שולט כבר כמעט 17 בישראל, וסופו הפוליטי עדיין לא נראה באופק? התשובה שלי: נתניהו הוא העם והעם הוא נתניהו. למעט שיעור קטן של אנשים טובים, ישרים והגונים, רודפי צדק ושוחרי שלום, כמעט כל יהודי ישראל הם נתניהוז.

    השבמחק