אחרי כמעט ארבעה עשורים, מותג המשקאות המוגזים הוותיק, ד"ר פפר, השתווה במכירות שלו בארצות הברית לפפסי, והשניים חולקים יחד את המקום השני ברשימה, אחרי קוקה קולה כמובן. כך לפי נתוני מכירות של חברת Beverage Digest, שעוקבת בין השאר אחרי מכירות בשוק המשקאות המוגזים בארה"ב, ופורסמו בוול סטריט ג'ורנל.
המותג שהוקם לפני 139 שנים נמצא בעלייה מתמדת במכירות שלו מזה 20 שנה כתוצאה מהשקעות משמעותיות שביצע בשיווק, טעמים חדשים והפצת המשקאות בשווקים ייחודיים בארה"ב. במקביל, חלה ירידה בצריכת משקה פפסי המסורתי, כשהצרכנים מעדיפים לעבור לגרסת הדיאט שלו - Pepsi Zero Sugar, או למותגים אחרים. קוקה קולה עדיין מחזיק בנתח שוק כפול מזה של שני מתחריו.
האמריקאים מאוד מאוד שמרנים ועל כן התהליך איטי מאוד למרות ההשקעה העצומה של חברות בפירסום..השינוי מתרחש באיטיות רבה ועדיין זאת בשורה מעניינת מאוד...אגב גם חברת קוקה קולה מוציאה מיליארדים מדי שנה על מנת לשמור על דרוגה כמובילה.
אני באופן אישי נמנע ממשקאות קלים ומסתפק במים מהולים בויטמינצ'יק...אבל אני יודע שקשה מאוד להיגמל מהמשקאות הקלים הללו ואנשים ממש מכורים לזה ולא יכולים להפסיק.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה